Gå til innhold

Noen som har følelse av hva de får allerede nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ingen anelse!! Begge de to forrige gangene har jeg visst hva jeg fikk - helt rart men sant!! Fikk en gutt for 5 år siden, gikk rundt og kalte magen for "han" hele sv.skapet. To år etter ble jeg gravid igjen, og da VISSTE jeg at et var en jente:)

Nå har jeg ikke peiling...men er kanskje ikke så opptatt av det heller siden jeg allerede har en av hver...? Uansett, så skal jeg vite det på ultralyden:)) (så sant det går an å se det da:))

Annonse

Jeg vil også vite. Sist ante jeg ikke hva som var der inne, og det var umulig og se på UL. Det ble ei jente. Alt er annerledes nå, så da blir det muligens en gutt da! Noen som har guttenavn forslag forresten?

Hos meg går det litt opp og ned. Har heile tida trudd at eg kom til å få ein gut først (som første baby altså), men i det siste har eg fått litt jentefeeling. Veit ikkje, men heller mest mot gut framleis. Det spelar jo inga rolle.

Blir det gut skal han heite Elias (vi følgjer den meksikanske namnetradisjon med oppkalling etter far, så han blir Elias den fjerde *hihi*)

Jente? Veit ikkje, men det må vere eit namn som lett kan uttalast på spansk. Constanse er eitt namn vi tenkjer litt på, gjerne saman med eit kortare namn foran (Ada, Oda) Elles har vi tenkt litt på Amalie/Emilie, Aída, Eira...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...