Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 3 mnd snart...og verken gulper, bæsjer eller tisser i sengen. Hun ligger på lammeskinn, men kluten under hodet skifter jeg noen ganger i uken. Hva mener dere? Hvor ofte bør jeg skifte? Sengen ser jo aldri brukt ut for hun ligger så fint. Men det kommer gjerne midd eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er også 3 mnd og jeg har skifta laken kanskje 3 ganger og sengetøyet 1 gang, men lufter det ofte. Vet ikke helt hva som er riktig egentlig...

Skrevet

Jeg støvesuger madrassen hans hver 2. uke (akkurat som min egen madrass). Syns det er så ekkelt med alt middet som havner i madrassen, dessuten mister de jo døde hudceller. Skifter sengetøy samtidig, det hender jeg må skifte oftere, hvis han gulper i senga eller noe.

Skrevet

skifter på hans seng når jeg skifter på vår, kommer jo midd ja! blir ca hver 2-3 uke.

Skrevet

Jeg har skiftet lakenet en gang på 2,5 mnd, tisselakenet oppå litt oftere, og dynetrekk og helseteppe sånn ca hver uke.

Skrevet

Alt sengetøy bør skiftes hver andre uke og dyner og madrasser støvsuges i tillegg.

Skrevet

skifter på senga til gutten vår hver annen uke. hanhar ett lite hånkle under hodet og det skifter jeg når han gulper det ut..

Skrevet

Skifter på både vogn og seng ett par ganger i uka. Kanskje litt overdrevet.. men..

Skrevet

Ca. annenhver uke her og ;)

Litt rart- for jeg husker at det var en sånn tråd oppe en gang tidligere, og da svarte omtrent samtlige at de skifta 1 gang i uka. Husker jeg syntes det vart litt vel... ;)

Skrevet

annen hver uke.....

og ved evt behov.. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...