Gå til innhold

Oktober: Noen som skal føde på HUS i Bergen?


SNoor

Anbefalte innlegg

Er det noen som skal føde i Bergen snart? Når har dere i såfall termin, og har dere planer om storken eller føden? Selv tenker jeg på Føden for det er kun der en får epidural. Og hvor skal dere ligge etterpå? Noen som har født før og har erfaringer å dele kanskje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg tenker å føde i Bergen nå straks ja, he-he!!! Var på føden sist, ville være på storken men pga. "stress" for babyen når jeg hadde rier så måtte jeg til føden for litt ekstra observasjon :( Storken er myyyyyyyyyyyyyyye koseligere og smertestillende brukte jeg ikke uansett. Denne gangen tror jeg at jeg må på føden igjen fordi jeg har fått et antistoff i kroppen som må kontrolleres hele tiden :( Vil ABSOLUTT på hotellet denne gangen etterpå om jeg kan, det kunne jeg ikke sist pga. kateter ble satt inn/ måtte opereres og litt tull etterpå (alltid noe...) Måtte dele rom ene natten (IKKE GØY) og hadde følelsen av å være på sykehus, var ikke LITT personlig engang og bare gledet meg til å komme fortest mulig hjem. Så jeg HÅPER alt går bra denne gangen så vi kan få det litt mer koselig. Har termin 25okt. men møter deg gjerne der på din termin 17okt. om jeg kan få velge selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de fleste sier at Storken er koseligere, og det tror jeg nok. Kunne tenke meg å fø der, men dette er min første og jeg vet ikke helt om jeg tør uten mulighet for epidural...sukk! Så hotellet er tingen etterpå altså? Da håper jeg det er ledig når jeg skal fø. Far får vel ogå sove på hotellet, så det er jo greit i grunnen. Ja kanskje vi sees på føden, håper bare jeg slipper å gå så lenge over tiden:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er på Storken og føler du MÅ HA smertelindring så har de akupunktur/badekar mm. der. Og finner du ut at epedural MÅ FÅS så er det bare 1/2 minutt inn til føden anyway ;) Far kan og sove på hotellet ja, uansett så blir det mer privat og mer koselig der. Jeg fødte 11dager over termin sist og VIL IKKE gjenta det nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...