Gå til innhold

hei jenter :o)


lengter daler ned i skjul...

Anbefalte innlegg

jeg er dessverre ikke gravid enda, men en ivrig prøver, i min 10 pp. lurte på om det er mange av dere som hadde festeblødning?

jeg har ikm 15-16 oktober..... men idag fikk jeg litt rosa på papiret.... det har jeg aldri hatt før sånn 1 uke før ikm... noen med erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke det, men hadde veldig vondt i magen da. Har hørt om mange som har hatt det. Krysser fingrene for deg, og lykke til! Ses om en ukes tid!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.... hadde håpet på å få flere svar her inne hos dere eksprter :o)

det er lys lys rosa på papiret idag og.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke hatt det, men kjenner flere som har hatt det. Tror de har hatt det i et par dager før det har gitt seg! Håper du kommer over hit snart!!! Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde festeblødning! Hadde el søndag/mandag og fikk oransjefarget (!!) utflod tordag (eller fredag?) Jeg hadde det bare en gang. Kom på morgenen når jeg sto opp. Ellers har jeg hatt mye utflod etter el, som er unormalt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Jeg hadde festeblødning ca 5 dager etter eggløsning, tror jeg da. Jeg hadde ikke så mye kontroll over eggløsningene så jeg vet ikke helt. Men jeg hadde siste mens 19 august, også hadde jeg festeblødning den 6 september. Og den 15 september var prøven positiv. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...