Gå til innhold

pasienthotell/barselhotell st.olav

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er det snart 2 år siden jeg lå der sist, så jeg lurer eg. bare på om man fortsatt får ubegresnet med nettingtruser og bind? ser at det er mange sykehus på østlandet som har begrensninger, så nedskjæringstruende St.Olav gjør det kanksje og?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke angående hotell-delen, for jeg lå på Barsel Vest etter keisersnitt. Der fikk vi det vi trengte av truser/bind, bleier o.l.

Ring og spør om det er det samme på pasienthotellet.

Skrevet

ja, kan gjøre det, men om jeg havner på barsel, hvordan er det der nå? vet ikke om du vet hvordan det var på "gamle" barsel, men kan vel best kalle det nitrist, lite privat og bråk.. hva er dine erfaringer?

Skrevet

Har ikke vært innlagt på barsel, men vært der på besøk og omvisning. Det er enerom nå med en liten sofa som far eventuelt kan ligge over på. Rommet har også tv,internett og telefon alt i ett på en flatskjerm. Rommet har også eget stort bad som også har stellebord og utstyr til baby. Da vi var på omvisning fikk vi vite at det var helt grit å ta med klær til babyen hjemmefra, fikk inntrykk av at det var det beste.

Har du ikke vært på omvisning der da? Du kan ringe fødeavdelingen du hører til og bestille time for omvisning. Det er visst hver mandag kl 15.45.

Skrevet

Jeg spurte da jeg var der på omvisning om vi fikk alt av bleier, bind, ammeinnlegg og sånt, og fikk til svar at vi fikk alt til babyen, men bare ei pakke bind til oss selv og ikke ammeinnlegg. Så vi må ta med ekstra bind hvis vi tror vi får bruk for mer, og ammeinnlegg. Dette gjaldt både barsel og hotellet. (men de sa også at hvis vi ikke hadde fått tid til å pakke fødebaggen, eller hadde glemt den, så ordna det seg alltid - de lar oss jo ikke gå uten bind bare fordi vi ikke fikk med oss det). Nettingtruser har jeg ikke peiling på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...