Gå til innhold

Quinny comfort 3xl

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring fra denne? Takknemlig for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg synes den er super :) genial med det svingbare hjulet :)

bare positive inntrykk :)

Skrevet

burde ikke kjøpe den, er liten plass, daårlig plass til skinnpose.. den er utstødig.

Skrevet

Jeg er fornøyd med min i hvertfall, mange delte meninger om den...

Jeg synes i hvertfall vognen er veldig god å trille og snuppa koser seg oppi den=o)

Skrevet

Jeg synes den er enkel og lett overalt.

Ser stilig og nett ut.

Babyen ligger godt og tett i bagen.

Er praktisk med glidelås til nettingen etc.

Har ikke hatt trøbbel med ustødighet.

Men - nå er gutten min 4 mn +, og snart blir bagen for liten. Men da kan jeg bruke sportsvogndelen og legge den helt ned og ha gutten i pose nå på vinteren.

Er i det hele tatt veldig fornøyd.

Skrevet

Er veldig fornøyd med vår. Har ¨brukt den siden august i fjor. Og vil bare si at det er GOD plass til en stor, god gammeldags skinnpose med en gutt som er større enn gjennomsnittet i den.... Har aldri hatt problemer med den vi... :-)

Skrevet

vi er veldig fornøyd.. og vi får plass til vinterposen oppi.. kjemp lett å kjøre og håndtere..

Skrevet

Først kan det være kjekkt å se hvilke behov en har: passer vognen i bilen, hvor tung er den,osv

Bor man i by,fjell eller?

Men min erfaring er at det er godt med en stødig,lett å manøvrere vogn for meg som bor i byen.

Vi har en Quinny comfort 3xl som vi er fornøyd med!!

Klart dette ikke passer for alle,bor du v skog og mark eller skal kjøre i ulent tereng kan det være andre vogner som passer bedre.

-For meg var det avgjørende at vognen har full liggestilling,kan være både mot den som triller,og andre veien.

Får fint plass til voksi pose om vinteren.

Lykke til på din leting!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...