Gå til innhold

Hva er deres favoritt film(er)??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må si Ringenes Herre filmene. Helt fantastisk. Elsker eventyrfilmer, science fiction, filmer med store dyr; Jurassic Park, King Kong, Godzilla osv. Andre filmer som har gjort sterkt inntrykk; Schindlers liste, Joe Black og Legends of the fall, for sine vidunderlige tåredryppende scener og Brad Pitt i all sin skrud (som får det til å dryppe helt andre steder...;)) he, he

Jaaa, hva gir du meg? Brad Pitt som (spiller) at han opplever sex for første gang. Herlighet!!

Hvorfor har ingen jeg har vært sammen med hatt det ansiktsutrykket??! :o

He,he...

(I den filmen han spiller Akilles (dårlig film, men ...) er han jo ikke akkurat på sitt verste heller....

Tenke på mannen min, tenke på mannen min, tenke på mannen min.... Jeg skal bare ta noen ave maria her og gå å ta meg en kald dusj... snart tilbake...

He, he...

Film ja?? Det var DET vi snakket om...

Tegnefilm er jo også veldig fint da, litt mindre sjangs for at jeg trenger kalde dusjer etter å ha sett "Shrek"...

Annonse

Ja, ikke sant? ler masse nå....!!! Den karen er bare noe helt sinnsvakt til kar altså... nam.. Johnny Depp er ikke så ille han heller akkurat, men skulle gjerne vært i buksa til Pitt... titta litt.. hehe..

Har lyst til å se King Kong igjen! Grøss og gru når de bugsa spiser dem...!!! Istid er komisk. Og en japansk tegnefilm som jeg ikke husker tittelen på, men ene karakteren heter Haku...

Jeg elsker film. Samme med kjærsten!! Er så gøy! Mange triste og fæle filmer også, som Schindlers liste og Pianisten.. uff.. men bra.

hmm...tror jeg må velge "pirates of the caribean".

ellers er "oscean eleven" også helt konge.

(digger alle filmer med brad pitt!!!han er bare...ja...:-)

av animasjons/tegnefilmer må det bli "et kongerike for en lama"

og "nemo".

Må si vi har forskjellig filmsmak! Jeg liker ingen av filmene dere nevner særlig godt jeg! Mine favoritter er:

Fucking Åmål

Cruel Intentions

Romeo&Juliet

Gubben ved graven brevid

American Beauty

(Tilsammans og Lilja 4 Ever var og sabla bra!)

Ja..smaken er som baken..jeg takler ikke de filmene der....de såjeg på for mange år siden....fjortissfaktor..hehe..sorry.....Liker american beaty...den er bra.....

men bra folk er forskjellige..ellers hadde det blitt kjedlig:)

jeg er total harry potter frelst.. har sett filmene og lest bøkerne maaaange ganger..

ellers så liker jeg..

-the horse whisperer

-dirty dancing

-moulin rouge (loooove it)

og diverse andre..finnes jo mange morsomme ani filmen også..

syntes filmer med musikk er veldig bra(eller noen av dem..)

jeg er sånn at jeg kan se favoritt filmene gang på gang på gang...

blir aaaaldri lei...=)

Har sett så mange bra filmer, så syns det er vanskelig å velge,jeg......

Liker veldig godt en GOD thriller. Sånn at jeg må gjemme meg litt bak puta. Hihihi..."Seven","Hånden som rører vuggen" og "Sjette sans" er gode klassikere.

Dramafilmer som "Broene over Madison county" og "When a man loves a woman" er gode, gamle filmer som jeg sett maange ganger...

Er også mange veldig gode svenske filmer. "Grabben i graven brevid", "Jerusalem" og alle Beck-filmene scorer også høyt hos meg.

Annonse

Til sussa_85....

Fjortisfaktor? Og det er IKKE Pirates of the Caribbean? ;) Hallooooooo? Bare fordi du var fjorten da disse filmene kom ut gjør dem vel ikke mer fjortis fordet?

Det jeg ser etter i en film er ikke nødvendigvis en spesiell historie eller overraskende slutt, men en feeling som går gjennom hele filmen. Det er så bra når man kan kjenne seg igjen i personlighetene og virkelig leve seg inn i filmen. Jeg elsker den bunnløse forelskelsen i Romeo & Juliet, jeg ser min egen tenåringstid gjenfortalt i Fucking Åmål, problemene mellom typen og meg i begynnelsen minner mye om Gubben i Graven Brevid (han er fra landet, jeg fra byen...) Disse filmene er spesielle for meg fordi de har gitt meg noe nært som jeg kjenner på kroppen. Ikke bare det vanlige amerikanske våset som jeg dessverre ser i de fleste filmer... :(

Jeg har utrolig mange farvoritter, og ser mye film paa kino naar jeg er i USA, men her hjemme blir det som regel aa leie film. :)

* Star Wars filmene

* Kill Bill Vol 1 & 2

* 50 first dates

* love.actually

* Finding Forrester

* Matrix filmene

* Armageddon

Det er vel de jeg kommer paa i farten. :)

nei?....syns faktisk ikke d..hehe...Fucking åmål og Rome og juliet syns jeg er skikkelig fjortissfilmer........det er min mening...:) Og jeg syns filmene var like dårlig da de kom ut som nå:) Du ser din egen tenåringstid i fucking åmål?....Det er jeg hvertfall glad for at jeg ikke gjør..hehe...

Men som du sa..vi har forskjellig smak.....er vel ikke noe galt i d?...

Liker amerikanskvås jeg.....koslig d....

:) Ja de nevner du MANge gode filmer:) Kommer ikke på alle ifarta jeg..tror ikke jeg har noen favoritt film...mange jeg liker.:) hehe...men matrix filmene var topp..spennende....og kliss klass filmen er jo koslig;) selv om de og har litt fjortiss faktor over seg til tider..hehe

*A Beautiful Mind* er bare helt fasinerende (husker ikke hvordan jeg skriver det ordet...). Den er så fantastisk, om han som er schizofren, innbiller seg ting. At han ser koder og slik, og har et kontor ute i et skur for å redde folk fra et eller annet. Husker ikke helt akkurat nå... Åh, nå må jeg bare se den igjen snart, for er 3 år siden jeg såg den på kino...

*Dirty Dancing er jo klassikeren da :-D

*Lilja4ever...

*Alle dramakomedier er artige... Alle Elsker Mary, osv...

Hehe.. Oki.. For meg er nemlig Pirates of the Caribbean en prototyp fjortisfilm: du skjønner hva som kommer til å skje fra første stund.

Må legge til at jeg var en skikkelig fjortis i min ungdoms glanstid. ;) Masete, dollete og lagde alt for mye bråk for mamma og pappa stakkars! hehe... Ganke lik både Elin i Fucking Åmål og rollefiguren til Mena Suvari i American Beauty.

Fjortidstiden var mye stress, men: fy søren så mye deilig, ansvarsløs moro jeg hadde og! :-D

:) hehe..ok..synsk du da?..;).hadde ikke peiling på hva som ville skje jeg nei...+at jeg ELSKER Depp...han er stor....enormt skuespiller talent..og det gjelder de fleste filmene hans...

:) jeg har ikke vært ordentlig fjortiss jeg tror jeg.....var en av de rolige barna....hehe.....alltid vært snill..om en ikke sta..hehe..

Som jeg pleier å si da jeg gavr ca 15-16 hadde jeg en 3 mnders..hehe..da jeg var skikkelig fjortiss..og jeg angrer masse på ting jeg gjorde da....huff.......men så ga d seg....og roet meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...