Gå til innhold

Juni: Bare melk fortsatt eller begynt med grøt?


Mamma`n til Sofie

Anbefalte innlegg

Sofie ble 4 mnd 4.oktober og da begynte vi med grøt. Dette var pga at hun la på seg så lite, selv om jeg har nok melk. Det var midt i blinken for henne! Hun gliser når hun skjønner at jeg ordner til grøtmåltid. Det går ned på høykant for å si det slik! Vi gir litt til morgen og til kvelds.

 

Andre som har begynt i det små?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann!

 

teodor fikk også begynne med grøt for noen dager siden. han var 3,5 mnd når han starta! snakket med hs.. han holdt på å spise meg opp på kvelden/natta over et par uker. hadde tidligere sovet godt, begynte å våkne hver 2.-3.time... så jeg og hs ble enige om å prøve grøt siden han allerde er 7 kg...65cm.. (stor gutt:) og jeg har nok melk-men han likevel ikke er fornøyd. holdt på å bli crazy av å amme hver 2.time HELE døgnet!

startet forsiktig med grøt, i dag hyyylte han når det var slutt på grøten. det går ned på høykant!! han er så fornøyd nå. og etter 1 uke sover han som før igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ei jente 2.juni. Har ikke begynt med grøt enda, ammer bare en gang og natta, og hun er stor og frnøyd. Drøyer det ei stund til jeg da,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg også ikke tenkt tanken så lenge hun var fornøgd.. men når hun heele tiden ville ha pupp ble det litt slitsomt! selv om hun sov stort sett hele natten gjennom. nå derimot vil hun ha pupp 3 ganger om natten (noe som er slit siden hun har såvet hele natten i 2 mnd) .. men vil hun ha, skal hun få! det jamner seg sikkert ut over tid.. for vi håpe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi begynnte med grøt da harald ble 4 mnd 5 okt.

 

han synses det er kjempe godt - han gliser også når grøten kommer og kikker stadig på skåla - ser ut som han sjekker at den er der...hehe han er så søt...

 

begynnte med grøt bare for å ha tillegg i kosten, ammer forsatt og han får foreløpig bare grøt på kvelden...

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...