Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg kan av og til bli irritert på babyen min på 3 mnd når han griner og griner uten noen åpenbar grunn... Etterpå får jeg så utrolig dårlig samvittighet, for han er jo bare en liten baby stakkar... Når jeg er vekke fra han noen timer savner jeg han, men holder ikke på å dø fordi jeg ikke er med han. Det virker som om alle andre gjør det, holder på å dø når de er vekke fra barna sine. Får jo en slags forelska følelse av og til når jeg tenker på han eller ser på han, men ikke alltid... Er jeg normal eller?
winneboo Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 Aner ikke om du er normal men jeg er hvertfall helt lik deg. Men holder ikke på å dø når jeg er borte fra henne da, det går faktisk helt fint. Elsker jenta mi overalt på jord å jeg får ofte tårer i øynene når jeg tenker på henne.
@@@&@@@ Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 Helt lik meg òg. Blir irritert ofte. Og kjempedårlig samvittighet etterpå.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 Det er godt det ikke bare er jeg som blir irritert da Får litt inntrykk av at noen mødre lever BARE for barna sine, men tror vel ikke helt på de alltid, tror de overdriver litt kanskje...
tullejenta Skrevet 7. oktober 2006 #5 Skrevet 7. oktober 2006 tror du er helt normal, ja,, jeg er alene hjemme med babyen hele helga. nyter å kunne ta meg en cafe kveld i uka. pappan nyter å ha han litt for seg selv også. slipper å bli irritert mer da, sjelden skriking her for tida. vi er alle så forskjellige, jeg er ikke typen til å viske ut meg selv fordi om jeg har blitt mamma, men er litt mer oppslukt enn jeg trodde jeg kom yil å bli
Dano Skrevet 7. oktober 2006 #6 Skrevet 7. oktober 2006 blir og ofte irritert, ialle fall når han sutrer hele tiden, og det bare er tull. får dårlig samvittighet jeg og. så det er nok normalt ser jeg på de andre svarene her:-)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #7 Skrevet 7. oktober 2006 Det har igrunnen jeg også. Er ikke så dillete og dallete av meg, Så ble litt overraska over hvor stas jeg syns det er med baby. Jeg er allikevel stort sett den samme jenta som før. Kan godt ta meg en fest og går ofte å trener feks mens lillegutt er hjemme med pappaen. Kan ikke bare være mamma liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå