Gå til innhold

Vannkopper? Uten å være syk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min har hatt noen "kviselignende" "nupper" siden onsdag. Han har noen i hodet, noen få i ansiktet, bla en på kinnet som muligens ser ut som den kan ha væske i seg, og noen veldig få på hendene. Ellers ingen.

Han har ikke hatt feber og har heller ikke virket syk. Han har ikke så langt jeg kan klare å finne ut av vært sammen med noen som har hatt vannkopper, likevel mente en HS da jeg var innom Helsest at han har vannkopper?

Trodde man ble litt syk jeg da, og at koppene fyltes med væske??

PS: jeg ammer ikke....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange babyer har jo litt kviser, men kanskje ikke når du ikke ammer?? Etter det jeg husker er det ikke lett å ta feil av vannkopper. Barn får generelt lett feber, så rart almentilstanden hans er helt fin, men jeg er ingen lege, og har lite erfaring. Eneste jeg har erfaring med er at noen HS sier mye rart. Ikke alt som stemmer helt. Du ble aknskje ikke så mye klokere av det...

Skrevet

HEI!

jeg kommer akkurat fra legevakta med lillegutt som har vannkopper! har ikke feber og er ellers i grei form. har vært litt sutrete bare...prikkene er kviselignene, noen væskefylte...anre bare røde prikker...han er 8 mnd.Så det er visst noen som får vannkopper uten å bli direkte syke...

lykke til!

Skrevet

Takk for svar begge to :-)

Skrevet

Jeg hadde nå vannkopper på ungdomsskolen uten å være "syk".

Var ikke slapp eller i dårlig form... Husker jeg syntes det var utrolig kjedelig å måtte være hjemme så lenge siden jeg ellers var i normal form!!

Så det er fult mulig det ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...