Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 ... fullmåne er?? vet at det er i dag, men jeg har ikke tenkt å føde i kveld, det er litt tidlig.... er bare 31+3, så jeg vil vente litt til, men hadde vært gøy å vite når neste fullmåne er?? klem
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 tittei! vet at det er fullmåne 5 november... håper det skjer noe da, for har selv termin 7 november ;o)
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 hei på deg!! da satser vi på at du får barn 5.11!! hehe skal krysse det jeg eier og har for at det går din vei!! tusen takk for svar!! klem, klem
to tette og ei badehette:o) Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Neste fullmåne etter den i november er 5 desember. Da har jeg ivertfall tenkt å føde:o)
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 okey!! takk skal du ha!! jeg har termin 8. desember, men har en ekkel følelse av at jeg kommer til å føde før... fikk sønnen min 18 dager for tidlig, og det var helt greit det!! klem, klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå