Gå til innhold

Noen som har termin 15. mars?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har termin 15. mars. venter nr 2 og er kjempe spent!! har en liten gutt fra før, han blir snart 5, og nå venter vi ei lita jente. Gleder meg veldig og lurer bare på om det er noen som har termin den samme datoen som meg, 15. mars? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg har termin 15/3,men blir trolig flyttet tilbake noen dager etter ul.

Var på ul 11/9, og hun satt meg tilbake 5 dgr. Legen ville ikke gjøre noe med termin før ul på sykehuset nå den 17/10.

Skrevet

Hei hei!

Enn så lenge har jeg også termin 15/3, men skal på UL neste fredag. Sist vi var på UL ble vi flyttet fra 11. februar til 15 mars.. Får se hva som skjer på fredag...

Hvor i landet hører dere til?

Hilsen

Skrevet

hei. har også midlertidig termin den 15, så får vi sjå på torsdag ka dei seier på den 2. ultralyden:)

Skrevet

Hei!

Var på ultralyd i dag og fikk termin 15. mars! Bor i Drammen og hadde i utg.punktet termin 10.03. Fikk se en aktiv liten frøken og det var helt fantastisk!

Skrevet

hei!!

så gøy at det er flere som har samme termin som jeg! og du venter en liten jente du også! gratulerer! :)

lykke til videre i svangerskapet!!

(kanskje vi sees her inne noen ganger da! :) )

Skrevet

Hallo!

Vi har også foreløpig termin 15. mars, men skal på UL tirsdag 17. og er kjempespent på det... Har ikke hørt hverken fosterlyd (var hos lege siste gang i uke 11) eller vært på tidligere UL-undersøkelser. Og ikke kjenner jeg noe heller, for det er jo vår første. Men magen blir iallefall fastere og fastere, så det må jo være noe som vokser :-)

Skrevet

fikk ny termin, 15 mars...er første baby hos oss også.... og vi gleeeeeder oss såveldig veldig veldig!!!

Skrevet

Hei! Jeg var nettopp på ultralyd og fikk termin den 15.mars, hadde 16. fra før. Artig at det er flere med samme dag! Venter nr 3 denne gang, og er 30 år.

Skrevet

velkommen i gjengen!!

så gøy at det er så mange som har samme termin da!! :)

håper alle har et noenlunde fint svangerskap. lykke til videre. vi snakkes vel litt her inne. :)

Skrevet

Jeg har også termin 15 mars.

Var på UL forrige uke, og vi venter en liten gutt

Skrevet

Hei hei.

Jeg hadde først termin 9. mars, men etter UL ble det 15 mars. Det blir en gutt, og vi har en jente på 5,5 år fra før, så dette blir kjempe gøy :o)

Haugesund-gåsemora.

Skrevet

Vær på ul,terminen ble flyttet til 15 mars.Har tvillinger på 7 fra før,gutter,venter antagelig en pjokk til!

Skrevet

Vi venter en liten gutt 15 mars!

Skrevet

Vi også venter gutt 15. mars!

Du store min så mange som venter akkurat den dagen!

og mange små gutter også, ser det ut for :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...