Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan melde meg på her også...Har skrevet meg opp lørdag 28/10 - superoptimistisk. Har lang syklus på 35-40 dager. Skikkelig kjipt - er så lang tid mellom hver gang jeg håper på å bli gravid. Også er jeg ikke kjent for å ha noe særlig med tålmodighet heller. Vi er også inne i vår 4 pp, forrige gang vi hadde sjangs var vi i forskjellige land, det var ordentlig kjipt: Selv om det var deilig med sol&varme for min del! Har store forhåpninger til denne perioden...håpe...håpe...håpe!!

Hallo. Henger meg på denne tråden jeg. Er i 5 pp , hadde en SA i 3 pp. Har IKM lørdag i uke 44. Har regnet ut når EL er så det er bare å stå på denne mnd. Har ikke prøvd så hardt før, men etter SA ble jeg mer ivrig på å få det til. Ble gravid i 3 pp med mitt forrige barn.

jeg sitter oxo igjen skuffa over uke 40.

Og typen gikk på pencelin sist jeg hadde EL så vi fikk den nesten ikke til å stå engang. hehe. så der fikk vi ingen svømmere så jeg regnet med at jeg ikke ble gravid denne pp.

Skal til spesialist å ta en skikkeli GU, der alt blir sjekka.

Annonse

Hei!

Jeg tror jeg også kan slenge meg med her, etter at "kjære" tante beæret meg med besøk denne gangen også. Nå kom hun også hele 3 dager før tida, så jeg vet ikke helt når IKM blir neste gang. Fra 30.10 til 2.11 en gang..! :o)

Lykke til med å lage juli-barna, alle sammen! :o)

Tirsdag i uke 44 regner jeg med er D-dagen min. Har hatt stabil 30 dagers syklus de siste 3pp, og når jeg tenker meg om så var det det jeg hadde før jeg begynte på pillen for 5-6år siden også, så det kan jo virke naturlig. Ikke kjempeskuffa i uke 39, var jo bare 2pp, blir nok ikke kjempeskuffa hvis det ikke er vår tur i uke 44 heller, men om det ikke blir før jul så begynner det nok å ta litt på... Men ingen kan si at jeg ikke er godt forberedt denne gangen :oDDD

Må henge meg på her jeg også. Jeg hadde ikm 27 sep, men tr kom, svært pinktlig. Jeg har nå IKM den 24.10. Vet ikke om jeg tør å håpe, prøver å ikke tenke for mye på det. Dette er min 3 pp. Det er ingenting mot mange andre her, men jeg begynner å bli litt utålmodig ja. Men tenker litt at om det ikke blir denne mnd så legger jeg det litt på is. satse på baby til neste jul men vi får se. Alt til sin tid. Men blir jeg gravid, VET jeg at det kommer en liten gutt...hehe....Lykke til jenter.

Jeg tror jeg kan være med i uke 44-klubben, da jeg fikk besøk av TR på søndag - 3-4 dager for tidlig! Er en smule forvirret nå. Håpet de første timene at det var spotting, men nei, det satte i gang for fullt.

Veldig rart og irriterende, har de siste månedene hatt mellom 30 og 32-dagers syklus, men denne måneden kom tanta på den 26. dagen!?

Er forresten i vår 5. pp nå. Hadde ikke spesielt god følelse denne måneden, men i 3pp var jeg nesten sikker på at vi hadde fått det til! Helt til tanta kom og ødela alt...

Lykke til alle uke 44-damer! Julibabyene er på vei!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...