Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 Sorry! Det ble litt ekkelt.. Men, det må da være slimproppen som kommer litt etter litt?? Blankt på papiret når jeg tørker og har ikke hatt sånn før.. Hva tror dere?? Er kjempeglad jeg nå! :-D
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 heisann! sorry, men jeg måtte le litt av overskriften din!! håper for din skyld at det er slimproppen som har gått!! da jeg fikk sønnen min, merka jeg ikke til noe slimpropp, så jeg kan ikke hjelpe deg.. ...men håper, og krysser alt jeg har for at det er slimproppen!! lykke til!! klem, klem
lykkeligmed3 Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 Høres jo ut som det er slimprppen ja. Grattis;)
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 Takk!! Tenk å bli så glad for noe som er så ekkelt.. Fniiis..
mooki Skrevet 7. oktober 2006 #5 Skrevet 7. oktober 2006 Grattis , da min gikk fødte jeg samme kveld:))) Håper vi går i fødsel i natt... Massse lykke til
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 7. oktober 2006 #6 Skrevet 7. oktober 2006 det hadde eg og dagen før eg fødte:) lykke til da... blir nok baby på deg snart:)
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #7 Skrevet 7. oktober 2006 ÅJ! Kan det skje så fort?? Litt skummelt.. Vet jo ikke hva jeg begir meg utpå her..
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 7. oktober 2006 #8 Skrevet 7. oktober 2006 ja for noen skjer det så fort ja... det går så fint så
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #9 Skrevet 7. oktober 2006 Hei! Min slimpropp gikk fredags morning. Og jeg har fortsatt slimaktig/blod utflod....tror du kan regne med rier snart! Det fikk jeg, og har detfremdeles!! lykke masse til :-)
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #10 Skrevet 7. oktober 2006 Min slimpropp gikk for en måned siden, og jeg er i uke 36! Så det behøver ikke bety tegn på fødsel, bare at mormunnen modnes, noe som kan ta laaaang tid... Eller kjempe super kort! Min slimpropp så ut som bogskinkegele og var like tykk. Men den kan og gå som ekstra utflod over tid!
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #11 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg satser på at fullmånen i natt fikser resten. Så da går jeg bare å legger meg snart og venter.. Legen min spådde jo baby før onsdag og jeg håper han har rett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå