PetuniA *HøygraviD* Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 Noen som har erfaring fra kjøp over denne nettsiden? Alltid litt skeptisk før jeg legger ut med masse tusen.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 hva er adr til denne siden? Vi har en butikk her i bodø som heter tøffeliten, er det samme greia tro??
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2006 http://www.toffeliten.no/ Ja,ser ut til å være samme greia... Ikke tenkt på barnevogn derifra da,men sånne andre ting... Voksiposen som er kjørepose OG stellematte,den virka jo grei når man skal ha januarbaby.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 jøss - visste ikke at de hadde nettbutikk... :-) Ja, vi har kjøpt en del fra dem, men ikke på nettet da... Er veldig fornøyd med det vi har kjøpt der - var nå sist i forrige uke å kjøpte ny bilstol til storesøster faktisk! Vet desverre ikke noe om den voksiposen,men den høres jo bra ut! Kan i alle fall si at de virker som en veldig proffesjonell butikk da - de har nettopp bygd ut her i bodø og blitt mye større - så det må jo bety at de gjør det bra og da... ?
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2006 Men det blir vel en del frakt kostnader gjennom posten tror jeg. Står ingenting om det,som jeg har funnet i alle fall. Men ser veldig bra ut,og de har liksom alt man trenger. Her så må man jo gjennom 10 butikker for å finne det man trenger
selma07 og engel Skrevet 8. oktober 2006 #6 Skrevet 8. oktober 2006 Hei! Vi var i Strømstad å kjøpte bilstol og vogn. (Emmaljunga) Bare på disse tingene sparte vi over 2500 kr. Kan være greit å sjekke dette med mindre du bor langt fra grensa da. Var inne på hjemmesiden å så, og kjenner igjen noen av merkene. Det så seriøst og fint ut synes jeg! Men kanskje greit å se tingene man skal legge så mye penger i? Lykke til!
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2006 Har tenkt oss til enten strømstad eller svinesund. Så får se hva som skjer Men var mye der som faktisk ikke hadde ille pris (før frakt...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå