Sabina Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 Hei! Har fulgt med på BIM en stund, og har bestemt meg for å begynne å delta. Fakta om meg: 36 år, ingen barn, prøver i 2 1/2 år Har hatt ett mislykket IVF forsøk bak meg, opplevde positiv graviditetstest men det gikk galt 4 dager senere. Men fikk ut mange egg og fikk hele 8 egg på frys. Har deretter hatt ett fryseforsøk, dette også mislykka. Skal ha nytt fryseforsøk om 1-2 uker. Har vært gravid på egen hånd 3 ganger, to SA og en exu, så her er det meste prøvd. Unntatt en vellykket graviditet selvsagt. Vi er i kategorien uforklarlig barnløs.
cowgirl_in_katmandu Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 hei og velkommen:) triste greier at dere har hatt det såppass vanskelig da...det liker vi jo ikke....ikke i det hele tatt... men håper det ordner seg for dere!!det fortjener dere nå... lykke lykke til med forsøket,også håper jeg du finner litt støtte og håp her inne:)
Sunniva78 har to små Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 Hei, og velkommen hit! Mange å dele erfaringer med her, utrolig godt.... Skjønner at det har vært en tung vei å gå hittil, håper inderlig at dere vil lykkes med det kommende fryseforsøket! Jeg opplevde også å få en positiv test sist gang, men den var så negativ som den kan bli 3 dager senere... Det er mange opp- og nedturer i dette gamet her ja. Lykke til med forsøket, vi snakkes kanskje mere!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Hei og velkommen.. får håpe du lykkes snart igjen og blir lykkelig mor..
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 Hei og velkommen Jeg håper dere lykkes snart,ønsker dere lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå