Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hmmm, ja dette med navn er ikke så lett...

Personlig syns jeg vel mest om "Linn" og "Rebecca", det syns jeg er kjempefine navn.

Er ikke helt uenig med Sussa her, syns det var en fin kombinasjon. Jeg forbinder Vanessa med litt for amerikanske teenageserier av variabel kvalitet, men det er meg da!

Men det viktigste er jo hva navnene betyr for dere og at DERE er fornøyd. De fleste navn har det jo med å vokse seg til de også.

Jeg kunne ikke forstå en slektning som kalte gutten sin for Theodor, men når jeg møter gutten nå syns jeg ikke han kunnet passet det bedre.

Lykke til med navnevalget, kanskje faller det bare på plass når du ser din datters fjes for første gang... :)

Linn Rebaecca synes jeg var ett flott navn. Lykke til med valget...ser ut som du har godt med ventetid igjen! Vi bestemte oss nok også i 2.trim. Det kom aldri noen andre navn opp som var så flott som det vi hadde kommet på først. Nå går jeg rundt å "registrer" andre navn jeg kunne tenke meg å kalle alle våre fremtidige barn. Tenk så morsomt det er å kunne bestemme hva et annet menneske skal hete : )

Annonse

Begge navnene var kjempefine! Velg det navnet som du føler passer til din lille prinsessespire! :-) Da jeg gikk gravid med guttungen hadde jeg mange alternativer, men magefølelsen sa "Nikolay"... Og Nikolay ble det! Gjør som meg... La babyen i magen bestemme! :-)

Koooos deg under resten av svangerskapet!

*misunnelig*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...