*betty* Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 Hei Er i gang med å se etter barneseng. Har sett på Ikea, men har skjønt at målene er helt ulike alle andre. Har sett på Jysk og fant seng til 699,- Ser grei ut, men jeg syntes kanskje at barnet blir liggende veldig lavt nede når bunnen er på det nederste nivået. (det er nesten ikke ben på sengen) Hva er vanlig? Noen erfaringer?
MammaAskepott Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Er det Nikolai senga du har sett på kanskje? Trur det var nikolai... i så fall, kjøpte eg den til guttungen for snart tre år sidan, og den har me tenkt å bruke igjen til babyen som kjem no. De ligger egentlig ikkje så langt nede i forhold til at de då ikkje kan klyve utav den. Har hørt om mange som har klart dette i IKEA senga, då den er litt høgere oppe. Me er veldig fornøyd med den senga!!
silje082 Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Jo lenger ned de ligger jo bedre er det. Tar lenger tid før de greier å klatre ut på egenhånd da. Kommer jo litt lenger opp når du får madrass i. Finner billige senger på bebibutikker og da, kjøpte jentungens til 500 på bebicomfort for to år siden å den skal brukes til marsnurket mitt og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå