MissDolly-tobarnsmor Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg har brukt flere uker på å trappe ned amminge, og de siste dagene ammet jeg kun morgen og kveld....merket at det var myyye mindre melk enn før, så jeg trodde det bare gikk nedover.... Nå har jeg imidlertig sluttet helt og jeg har bare grusomt spreng...jeg prøver å lette litt på trykket evt fjerne klumper og pumper bittelitt men ikke mer enn to ganger siste døgn... Det jeg lurer veldig på er om jeg bare må gå med denne sprengen eller burde jeg pumpe mer....? huff varer det lenge før det er tomt??? Supertakknemlig for svar:-)
Expat Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 Er barnet fremdeles interessert kan h*n vel få det i søvne? (Så husker hn det ikke?)
MissDolly-tobarnsmor Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg kan desverre ikke gi han noe fordi jeg har begynt på noen medisiner som ikke er amme-vennlige......
Expat Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 Oki! Da får du hoppe i dusjen, riste puppene litt fremover og håndpumpe ut sprengen. Når det er behagelig igjen så tar du på deg en stram sportsbh (kunstig spreng!) og har den på også på natten. Så blir melken borte fort!
MissDolly-tobarnsmor Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2006 Will do.....:-) takk for tipset!
firemerkersmør Skrevet 7. oktober 2006 #6 Skrevet 7. oktober 2006 Expat, hindres melkeproduksjon med starm BH? Jeg bruker det på trening 4-5 timer i uka. Er det dumt. Den er veldig stram, prøve holde "muggene" på plass
Dano Skrevet 7. oktober 2006 #7 Skrevet 7. oktober 2006 hjelper det med stram bh?? hmm finne fram sports bh en min,,,:-)
Blomman Skrevet 7. oktober 2006 #8 Skrevet 7. oktober 2006 sånn for en kort stund om ganeg blir det nok ikke mindre melk. Så fortsett og tren med sports bh`n din du - er jo viktig å holde utstyret plass og vet du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå