Gå til innhold

fatter ikke merkeklær....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, jeg vil MYE heller kjøpe masse klær på HM enn et desiger plagg til baby!!!

Like fint på HM, og som du sier kan man jo egentlig ikke se noe forskjell

Skrevet

du har helt rett! ikke store forskjellen på de klærna der og hm sine!!

tror ikke babyen eller folk rundt oss legger merke til om det er merkeklær eller ikke heller...

klærna blir jo ikke akkurat brukt lenge av gangen heller ...

klem!!

Skrevet

Fikk en del "merketøy" til junior da han ble født, og holdt på å bli sprø......... Kan jo nesten ikke vaskes noe av det jo. Hva er 30 grader hånd eller finvask på gulpeflekker, middagsflekker++++++++

HM og de andre kjedene sine klær er akkurat like fine og kan itillegg vaskes på MYE høyere tempratur.

Har en del Timberland til junior nå (5 år), det er ok kvalitet. Men ellers syns jeg ikke det er noe som slår HM LOGG sine barneklær. Og tøffe er de også :)

Og hva er vitsen med å betale 500 kr for en penskjorte, når den på HM varer lengre og koster 149.................

Bare synd at dametøyet ikke holder like godt. Selv om det er helt ok det også.

Skrevet

Ikke om jeg gidder å kjøpe så dyre klær til en baby som vokser ut av dem etter 1 mnd eller 2. Kanskje selgeren angrer litt nå, har skjønt at det var litt drøyt, derfor klærne er til salgs nå.... :)

Skrevet

Ser heller ikke vitsen med å kjøpe merketøy til baby, så lenge klærne er varme og av god kvalitet! Fikk et merkeplagg av mamma, men den buksa ser så liten ut, og kun med strikk i livet (sjønner ikke hvordan man kan få den på en baby)

Skrevet

hihi...ja akkurat som om noen går og sjekker merkelappen bak i bodyen på babyen hihi skulle tatt seg ut ! :)) (for kjøper man merkeklær har jeg innbildt meg at det er fordi andre skal se det...vet ikke jeg, da, for jeg kjøper det aldri..! vil heller ha kvantitet enn...en merkelapp...hehe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...