Gå til innhold

Jeg røyka masse hasj før jeg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Jeg er i samme situasjon som deg...Sluttet på dagen da jeg fikk vite at jeg skal ha barn..JIPPI :o)...gleder meg såååå..Men er veldig bekymret kjenner jeg...Jeg fikk vite at jeg var gravid i 8.uke.(fikk vite det denne uken) Dvs at jeg har dessverre tatt meg en blås eller mange mens jeg er gravid.

Nå er jeg kjemperedd for at barnet har tatt skade av dette, og at det skal være noe galt med det...

Vet du noe om hvor stor risiko dette er t.o.m 8.uke evt hvor jeg finne ut sånne ting?? Hvor langt på vei var du da du fikk vite at du var gravid?

• 2 uker senere...

Denne tråden viser at cannabis ikke er vanedannende, som så mange tror. Tobakken er vanskeligere å kvitte seg av med...

Faren for at fosteret tar skade av cannabis er minimal. Jeg snakker av egen erfaring. Jeg råder dere til å slappe av i graviditeten og stresse minst mulig, da stress påvirker fosteret kolossalt. Kos dere med baby!

Tror ikke du skal bekymre deg så mye. Kjenner 2 par som røyka hele svangerskapet-daglig, og de har nå hver sin fantastiske unge.

En av dem spurte både lege og jordmor hvilken effekt det kunne ha på barnet, og det eneste de fikk til beskjed om var at tobakken tok mest skade...

Jeg gjorde også det samme. Men klarte ikke slutte med vanlig røyk da. Hasjen kutta jeg ut med en gang jeg trodde jeg var gravid. Men kuttet ned på vanlig røyk gjennom hele svangerskapet. Slutta også å røyke når jeg ble lagt inn for å føde! Ikke tatt meg en eneste røyk siden og det er 1,5 år siden! Stolt jeg ja!

Annonse

jeg røyka før jeg viste at jeg var gravid, og sa d til legen, og spurte rett ut om jg hadde skadet ungen nå...

da var jeg i uke syv...

han sa at så tidelig var det ikke skadelig, noe med at d e skadelig når hjernen begynner å utvikles osv...

men han andbefalte seff at jeg sluttet, og d gjorde jeg...

har nå en frisk og fin sønn på 3 år:)

• 2 uker senere...

jeg røyka, drakk og spiste piller frem til jeg fikk vite at jeg var gravid. Da var jeg i uke 8. I uke 9 røykte jeg en gang med dårlig samvitighet og sluttet. Var redd hele svangerskapet og trodde det var noe gale, men i oktober fikk jeg en nydelig velskapt liten jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...