Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har vært med på konuransen på libero?? det er et puslespill man skal legge på kortest mulig tid, jeg er litt nyskjerrig på hvor kort tid dere andre bruker på å legge det...tenker på om jeg har noen sjanser for å vinne, eller på om jeg er alfor treg :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg la det på 30 sekund,men eg e ikkje den raskaste da

Skrevet

Leste på skravlesiden at det var en som hadde brukt 18 sekunder, så da gav jeg opp... Tror det kjappeste jeg klarte var 28 sekunder, og kjappere enn det klarer jeg nok ikke.

Skrevet

oi, 18 sekunder, tror bare jeg kan gi opp. kommer heller ikke under 22 sekunder...

• 2 uker senere...
Skrevet

hmm...blir bare vanskeliger for hver gang jeg prøver! blir helt stressa:)

Skrevet

Har ikke sett konkurransen, men Libero mistenkes for å være de som selger navnelister til Krybbedødforeningen, så ikke gi dem navn og nummer. Det er visstnok veldig uhyggelig når de ringer, og da hjelper det ikke at det er en god sak i bunn..

Skrevet

Jeg brukte 23 sekunder på 2. forsøk. Første gangen brukte jeg 45...

Skrevet

Jeg har gitt navnet og adressa min til dem, får vel høre fra de da. Men det er vel kanskje ikke så ille.

Skrevet

Jeg ble nedringt etter vå ha vært med på en konkurranse der inne.. Etter 4 oppringninger på 24 timer eksploderte det for meg hvertfall..

Skrevet

hmm...høres ikke bra ut det. rart at de er så pågående, og krybbedød er jo et følsomt tema for mange gravide/mødre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...