Gå til innhold

Da har jeg vært på loftet og leita ned babytingene :)

Anbefalte innlegg

Og det var ikke mye å skryte av gitt!! Bodyene fulle av tran, og det som var av sparkebukser var 1 i str 62 og den var blå, resten var str 68.

Sengesett var det eneste der var mer enn nok av:)

Litt bra egentlig for jeg elsker å shoppe, å så har jeg litt claustrafobi for ting som har vært på mørkeloftet *grøss*

Fortsetter under...

Da er det bare å sette i gang å shoppe, da! Man får forresten masse fint på finn, om du ikke har klaus for det oxo, da :) Vi har kjøpt det meste der og låner en god del...ikkeno nytt bortsett fra et sett ullundertøy...men har planlagt å kjøpe en tykk helbodyfløyelsdrakt - om jeg finner "den" jeg ser etter...(så den på barneverden, men har ikke sett den der siden...) må bare vente på lønning ;))

Ja vi lånte det meste i str 56 og 62 sist også, for det blir jo ikke brukt så lenge. Er vel derfor jeg ikke har så mye heller.

Skal kjøpe noen bukser og nattdresser, men vet ikke kjønn så det kan være greit å ikkje kjøpe så mye. Litt kjedelig at babyen skal ha bare hvite klær.

når mamma kommer hjem fra oslo i morra, så skal jeg innom loftet hennes og hente 3 søppelsekker med babytøy..

har LITT å vaske på!! ;)

kommer ikke til å vaske alt, bare det jeg tror jeg kommer til å få brukt. vaska altfor mye sist. fikk ikke brukt halvparten engang!!

har arva MASSE nyfødttøy, så jeg er heldig :)

kommer nok til å få noe nytt også, på sykehuset etter at bayen er ute. fikk det sist i allefall!

synes du er flink, jeg!

klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...