Gå til innhold

Symptomer som har forsvunnet..


Filosofia m/supersprett

Anbefalte innlegg

Hei dere.

 

Symptomene mine har bare forsvunnet!!

Dvs, jeg er 5+4 på vei og testet posiivt på tirsdag for 4 dager siden.

Før jeg testet hadde jeg masse symptomer og skjønte jeg var gravid før testen. Jeg hadde ømme bryster, murringer i magen, kjempetrøtt, hodepine, veldig matlyst, kvalm og slapp. Nå har jeg bare 3 dager etterpå altså ingen symptomer. Synes dette er kjemperart og blir engstelig. Noen som har opplevd det samme? Er det vanlig at sympomer kommer og går? Eller er det grunn til bekymring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Symptomene kommer og går!!! ta det helt med ro og kos deg med spiren din du :-) Så lenge du ikke blør og har sikkelig mage kramper er sikkert alt tipptopp!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig at symptomer kommer og går:) Har det akkurat sånn som deg. Er 4+3 Har hatt mye symptomer. Men idag har jeg ikke hatt så innmari ømme pupper (men jeg merker at de er der..hihi), ikke så tunge føler jeg. Er heller ikke så kvalm lenger...men kommer vel:§ Sliten er jeg da!! Men ellers i veldig fin form idag! Tror ikke du trenger å være bekymret;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Blir helt stresset av dette og er jo helt uerfaren.

Aner jo ikke hva som er normalt. Men fra super mye symptomer til så og si ingen i 3 dager? Er altså 3-4 dager siden jeg kjente noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt det sånn. Overbevist til slutt om at her var det noe galt. Men så ble først puppene mine ømme igjen og nå er kvalmen tilbake for fullt. Varte i ca. 1uke. Er nå i 7ende uke, altså 6+noe.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det med ro! Symptomene kommer tilbake :) Nesten bare å nyte noen dager uten - ganske slitsomt med alle disse symptomene også. De kommer og går. Jeg hadde massevis av symptomer etter El og frem til rett før IKM, så sluttet symptomene å komme og jeg slo fra meg tanken på at jeg var det og vips på dag 37 var jeg gravid og nå kom symptomene igjen - så poenget mitt er at de kommer og går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar dere.

Ja vet ikke helt hva jeg skal tro jeg. Har da altså vært symptom fri i snart 4 av de 6 dagene jeg har visst om graviditeten. Hadde masse symptomer både før og rett etter testen. Har selvfølgelig testet på nytt for å være helt sikker på at jeg er gravid og testen er super-positiv den. Kommer ikke symptomene tilbake til i morgen, ringer jeg legen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med det. Jeg visste også at jeg var gravid før jeg testet positivt. Hadde allerede vært kvalm i nesten 2 uker (uke 3og 4) og hadde murringer i magen. Bare noen dager etter at jeg testet positivi fikk jeg ømme bryster i tillegg, men så forsvant symtomene (uke 5). Nå er jeg i 6+3 og har vært superkvalm siden onsdag. Våkner mellom 03.00 og 05.00 og er kvalm gjennom hele natten og dagen. Kvikner litt til på kveldene, men ellers bare kvalm, murringer i magen og ømme bryster. Kos deg med symptomfriheten så lenge det varer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...