Mams til Ronja har fått Aurora Skrevet 7. oktober 2006 #1 Del Skrevet 7. oktober 2006 Elida (etter min oldemor) eller Elina. Hva syns dere om de to navnene? Evt hvilke mellomnavn passer til de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #2 Del Skrevet 7. oktober 2006 Begge to er fine, men liker Elida best jeg Ikke helt sikker på hva slags navn som passer som mellomnavn til det, men vet om en som heter Elida Pauline i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 7. oktober 2006 #3 Del Skrevet 7. oktober 2006 Begge navnene er flotte, tror jeg holder en knapp på Elida. Elida Regine Elida Lovise Elida Sofie Elida Martine Elida Karine Elida Johanne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3mom Skrevet 7. oktober 2006 #4 Del Skrevet 7. oktober 2006 Elina Konstanse eller Elida Matilde :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 8. oktober 2006 #5 Del Skrevet 8. oktober 2006 Elida er et gammelt og kjempefint navn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå