Gå til innhold

noen som har opplevd dette

Anbefalte innlegg

hei jeg ble operert på mandag for svangerskap utenfor livmoren måtte ikke ta bort egglederen men gynokolgen sa att hun hadde tatt bort noe i egglederen og spylt bort blodet i buken! da var hcg verdien på ca 550 dagen etter var den på 450! men jeg fikk vondt i brystene dagen etter og har vært slapp og uvell tok ny prøve i går og den var plutselig 800 jeg spurte om det kunne være mulig att jeg var gravid i livmora og gyn. sa att det ikke var umulig! er det noen der ute som har opplevd noe lignende?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6597434-noen-som-har-opplevd-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du skal be om UL eller liknende for å se hva som bor inni deg. Kanskje har du hatt spiren i magen hele tiden og det var noe annet de fjernet. Kanskje var det tvillinger sånn at den ene er i magen mens den andre satt fast i eggstokken. Be om en skikkelig sjekk.

har vært på sykehuset i dag 2 ganger ene for å ta blodprøv og den andre for å ta ul blodprøven hadde steget men ikke nok fra 800 till1100 så det viser jo att det er noe som ikke stemmer så tok de ul og den viste også att det ike var noe i livmora men de trodde de såg noe i den ene eggstokken så da var det bare å håpe att den ikke sprakk i natt for jeg kune ikke få cellegift før i morgen! å jeg som var så dum og trodde att når de hadde operert så var alt i orden! for noe styr! vet ikke om jeg tør å gå på en gang til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...