kanskje06 Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 Hallo vennen hvordan går det med deg da, var det ikke rundt disse tider du skulle i ilden igjen eller husker jeg helt feil? klem fra meg
Marimarei Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 Hei Kanskje 06. Der er du jo )))) Så rart at vi begge er innom en liten tur på bim på en lørdags kveld. Du er virkelig enestående som husker på meg, det varmer virkelig, Tro meg ) Er godt i gang med dette aller siste forsøket vårt. Det blir egguthenting på tirsdag. Så får vi se om det blir noe å sette inn på tordag eller fredag. Er veldig spent, men gruer meg veldig til å gå de 14 dagene før testing. Synes det er så forferdelig tøft. Om jeg så skulle bli gravid, kommer jeg til å gå på nåler siden jeg mistet 3 ganger. Men skal gå på blodfortynnene denne gangen, kanskje det kan hjelpe ved en evt graviditet. Tiden vil vise........ Hvordan går det med deg. Hvordan har tiden vært etter det siste forsøket? Veldig hyggelig å høre fra meg. stor og god klem fra meg
kanskje06 Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2006 Vi er tankelesere vi to..... Du er ikke vanskelig å huske du vet du, jeg har i perioder skrevet litt, men det er bare deg jeg har hatt kontakt med på det jevne. Så spennende dette blir - igjen, Marimarei. Du må holde meg oppdatert. Jeg fikk en skikkelig nedtur etter siste forsøket og ble sykemeldt, skal begynne å jobbe igjen nå om dagen. Jobber med barn/nyfødte så jeg får nok en reaksjon der også tenker jeg, men livet må også gå videre da.... Ellers har vi tatt helt pause denne måneden, men prøver i nov, kommer til å bruke el-tester, så har jeg fått resept på Pergo som vi kan prøve i des, så vi håper på at miraklenes tid ikke er helt over.... Da titter jeg innom på tirsdag for å høre hvordan uthentingen gikk. Ha en hyggelig kveld og lykke til i dagene fremover. klem
Marimarei Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 Ja tankelesere må vi være. Og dette er ikke første gangen heller hi hi. Stakkars stakkars deg, nå synes jeg virkelig syn på deg. Så vondt at du fikk en skikkelig knekk, men godt å høre at det går bedre og at du skal starte på jobben igjen.Er ikke det granne rart at man kan få en skikkelig knekk i disse tøffe rundene, gang på gang å få et skikkelig slag i magen, dette er tøft. Men er veldig glad for å høre at dere prøver litt, undere har skjedd og kan for all del skje igjen. Krysse alt jeg har for at det skal gå bra med dere. Du hører fra meg på tirsdag. Spent jeg. Ha en riktig fin kveld du også. klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå