Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger skikkelig veiledning og gode råd....Datteren min på 6 mnd vil absolutt ikke legge seg. Så snart jeg bøyer meg over vugga for å legge henne ned, begynner hun å hylskrike. I starten (har vært sånn siden fødselen) tok jeg henne opp og bysset henne, men det hjelper ikke lenger. De siste dagene har jeg bare latt henne ligge og skrike(!), men går selvfølgelig inn til henne med jevne mellomrom.Vil dette noen gang ta slutt? Råd og vink tas i mot med TAKK!

Hilsen fortvilet 1.gangsfødene

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke så veldig mange råd å gi..., men har jo litt erfaring...

jeg gjorde som du gjør nå m min datter sist gang.,,, lot henne gråte i tre minutter, og gikk så inn, og ut og inn, hun vil sovne til slutt,,,

veldig mange er imot å la dem skrike, men så fremt de ikke ligger der alene å hyler i evigheter synes jeg d er helt okay jeg.. hun er jo 6 mnd nå, og forstår godt hva som skjer...

på noen funker dette fort, andre må holde på en stund.. men lover deg, hun vil nok gråte kortere og kortere for hver dag...

eneste tips.. ikke ta henne opp når hun er lagt, trøst henne mens hun ligger

lykke til=)

Skrevet

Her sitter vi og lar han holde en av oss i handa til han sovner. Har gjort dette i lenge, og det funker til oss. Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...