Mona og Sine Skrevet 7. oktober 2006 #1 Del Skrevet 7. oktober 2006 enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #2 Del Skrevet 7. oktober 2006 Vi har faktisk ikke hatt tid til det enda, med to små i huset så har det ikke blitt tid. Føler meg ikke vel med kroppen min enda heller, så det er nok litt av grunnen det og. Men, håper det ikke blir for lenge til, han vil iallfall:-) Sist hadde vi sex samme dag som jeg var på 6 ukers kontrollen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona og Sine Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg fikk jo en jente 23 juli. Men jeg tør ikke, (jeg sprakk en del i fødtsel) men vi prøvde men det var ikke godt så det gikk ikke så bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Annemor* Skrevet 8. oktober 2006 #4 Del Skrevet 8. oktober 2006 Ja, begynte med sex igjen 4 uker etter fødsel. Men det må nevnes at jeg kun sydde to pyntesting og renselsen var heldigvis ferdig tidlig denne gang De to andre gangene jeg har født har det tatt lengre tid, lengste "ventetid" for gubben tror jeg var litt over 2 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bejb25 Skrevet 8. oktober 2006 #5 Del Skrevet 8. oktober 2006 vi hadde sex ca 6 uker etter fødsel.hadde en del problemer med stinga. og renselsen var ferdig noen dager før vi hadde sex. må bare si at det var veldig vondt. vi måtte stoppe di første gangene,for jeg fikk så vondt at jeg nesten begynte å grine.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona og Sine Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 9. oktober 2006 Holdt på å si det er godt det ikke bare er meg som har vondt da... Mente jo ikke sånn da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #7 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hadde første gang etter seks uker, det kjentes som om det "stoppet opp" litt inni der. Med andre ord ikke så godt. Hadde igjen etter ca 10 uker, da var det greit, men var nok litt anspent. Litt rart dette å ha sex med en til i rommet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twmt Skrevet 15. oktober 2006 #8 Del Skrevet 15. oktober 2006 jepp etter 3 uker var det pån igjen. gikk helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smilefjeset Skrevet 15. oktober 2006 #9 Del Skrevet 15. oktober 2006 Gikk vel ca 14 dager før vi prøvde oss. Sex er jo mer enn samleie! Den første mnd var det ikke helt i orden der inne så vi måtte være veldig forsiktige, men etter det har det gått helt fint. Men en må jo føle seg klar for det psykisk sett også. For noen tar jo det litt tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå