Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 Gutten min på 8 mnd har hatt diare i to dager nå, og feber på over 39 grader. Men det værste er at jeg ikke får satt stikkpille da den kommer ut i en rakettfart. Også er han så sår bak i der, at jeg nesten ikke kan ta i han... Så om jeg får fikset sårheten vil mye løse seg. Noen gode råd ang sår rompe. What to do???
Expat Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 Hva gir du som stikkpille? Paracet finnes vel som saft også? Det finnes noen barriærekremer som kan brukes i bleieområdet. Spør på apoteket om det.
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 KOmmer an på hva slags sår han er da.... Normalt rød og irritert? Da bruker jeg alltid sink-salve. snuppa hadde noen røde sår/prikker der en stund. Legen mente det var sopp. Da brukte jeg canesten, det var kjempe effektivt. Lykke til
Alexandra69 Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 Inotyol er verdens beste sårsalve. Blir bra på et døgn. De har den på apoteket.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #5 Skrevet 7. oktober 2006 Takk for råd. Han er skikkelig sår......så sår at han begynner å gråte bare jeg går inn på badet :s Væsker litt gjør de også. Huff, syns så synd på han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå