Gå til innhold

Flere som har mistet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg mistet for 2 uker siden og er nå endelig ferdig med å blø. Hadde ikke utskrapning, kom ut av seg selv. Nå skal jeg bare vente på en menstruasjon så skal vi prøve igjen. Litt skrekkblandet fryd.

Andre i lignenede situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har opplevd det samme. Mange venner og bekjente har også opplevd det samme. Det er helt vanlig og ha en SA, men det er jo selvfølgelig veldig trist. Jeg trøstet meg med at man ofte er veldig fruktbar rett etter en SA, - hadde jeg hørt... Jeg mistet i april og ble gravid igjen i juli. Jeg har nå en fantaskist sønn på et halvt år. Alle som jeg kjenner som har mistet blitt gravide igjen.Så kjør på......

Skrevet

har hatt 2 sa,for 4 år siden

Skrevet

Hei

Jeg mistet i slutten av juni, ble gravid igjen i begynnelsen av september :)

Jeg gleder meg nok litt "roligere" denne gangen, men like fullt.

Lykke, lykke til :)

Skrevet

hei.

jeg har hatt 9 sa,den siste på fredag.

men har en nydelig sønn på 2 år,så hvet jeg kan få det til.

nå venter vi bare på at blødningen skal slutte så skal vi prøve igjen.

har aldri prøvd så raskt etter en sa før,men gynokelogen rådet oss til det,så da prøver vi det.

Skrevet

jeg personlig har ikke,men min beste venninne hadde på onsdag måtte få utskrapning og fikk vite babyen hadde hvert vekk i ca 2uker ;( hun har en fra tidligere,men ville så gjerne ha en sammen..

men de skal prøve igjen..

Skrevet

Mistet en liten skatt i MA....

Leit å høre at du også har mistet.

Lykke til videre!!

Skrevet

Har hatt 1 SA og 3 kjemiske... er desverre vanlig, men sorgen er virkelig og den er stor likevel...

Sender link til en kjempeflott side, har virkelig hjulpet meg:

http://www.pregnancyloss.info/

Skrevet

Hei ja!! Hadde en SA for 1 mnd siden. Begynte å blø før jeg helt visste at jeg var gravid, men trist likevell. Men det er bare å stå på så skal dere se at spiren sitter som den skal hos alle her inne om en stund! håpe håpe...

Skrevet

HAr selv hatt en MA og opplevde at man kunne være opptatt av svært ulike ting i etterkant... hadde derfor stor nytte av forumet for ufrivillig abort. Der er takhøyden høy for alle typer spørsmål og synspunkter.

Vi er mentalt i gang med ny prøving - men vet ikke helt om kroppen er helt med enda.. .-) Får vel bare prøve på !

Lykke til alle dere andre i samme situsjon også :-)

Skrevet

jeg hadde en spontan abort i sommer... er 18 år,men tror vi skal begynne å prøve...bare vente litt til :)

lykke til!

Skrevet

Jeg fikk en positiv test.. men så kom mensen.. så jeg mistet vel... i uke 4..

Skrevet

Hei.

Trist å høre at du mistet.

Jeg mistet i SA for litt over 4 uker siden. Var i 12. uke. Vi satte i gang å prøve på nytt med en gang. Etter vanlig syklus skal jeg ha TR i morgen, men jeg satser på at hun ikke kommer. Har bestemt meg for å vente å teste frem til det har gått 6 uker etter SAen før jeg tester... så får vi se hvor lenge jeg klarer å vente.

Håper vi alle sammen snart har en ny spire i magen!!!

Skrevet

Huff det er så leit! Jeg hadde en SA i februar og en MA i juli. Første gangen ble det som et sjokk, både for meg og kjæresten min. Andre gangen gikk det egentlig greit. Jeg skjønte raskt hva som skjedde. Tror kanskje jeg mistet nå i september også, for jeg fikk mensen igjen etter 11 dager... Men vi starter på "ny frisk" etter hver blødning vi, og satser på at det klaffer nå:)

Tvi tvi:)

Klæm

Skrevet

Hei!

Jeg oppdaget at jeg hadde mistet for ca 1 1/2 uke siden. Var da ti uker på vei, men det hadde vært en MA siden uke 5. Kroppen ordnet opp av seg selv, sluttet å blø etter 5-6 dager.

Skal ha EL et sted mellom førstkommende tirsdag og helgen som kommer. Litt usikker, da jeg ikke vet helt hvordan syklusen min er.

Håper selvfølgelig på det beste, at man blir gravid med en gang. Men prøver å ikke ha for høye forhåpninger til meg selv. Men håper å kunne ha en posistiv test innen jul. Brukte bare 2 pp, for å bli gravid sist, men det spørs når kroppen føler seg klar igjen.

Har hørt om mangen som har blitt gravid i 1-2 pp etter en MA/SA, så det er jo lov til å håpe.

Da jeg var til GU og UL, snakket en god del med legen etterpå. Han sa en ting som jeg kommer til å følge denne gangen. Ikke test på IKM dagen, la det gå 5-10 dager før du tester. Hvis det er noe gale fikser kroppen det selv, gjerne med at mensen kommer noen dager for seint.

Han begrunnet dette med at SA kan være en stor påkjenning for noen som ønsker seg barn. Og på denne måten vet man ikke selv at man har vært gravid og slipper en stor psykisk påkjenning.

Skrevet

vi fødte mistet gutten vår etter 9 mndrs svangerskap (han ble født og døde i august)

Skrevet

Hei!

Jeg mistet i SA for tre uker siden! Det var veldig trist og tomt med en gang, men for meg gikk alt greit for seg sånn fysisk. Slapp utskraping og blødde lite etterpå. Vi har begynt prøvinga med engang, legen mente det var greit så lenge vi følte oss klare for det! Må bare vente på min ustabile egglegging :)

Lykke til med ny prøving!

Skrevet

Hadde en MA for noen år siden, ble gravid igjen 4pp etter og fødte en datter. Prøver nå på nr.2. Hadde en SA i slutten av august i uke 6+4. Vet at jeg har hatt el denne pp, så håpe håpe håpe...

Det er såååå kjipt når man mister, men det er faktisk litt trøst i at det er veldig vanlig, og at de fleste blir fort gravide igjen!

Lykke til :-) Håper det er klaff for oss alle SNART!!!!!

Skrevet

jeg mistet i MA 21.april i år... i 11.uke

har ei på 1.5 fra før da så vet at jeg også får det til...

er ikke prøver mer da...men stadig innom og kikker her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...