Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 jeg har kjøpt den etter som den ble best i test. men lurer litt på om det er noen her som har erfaring med den??? for er den ikke bra må jeg nok kjøpe en ny...
2nj♥ Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Hadde tenkt å kjøpe den, men den er utsolgt i alle butikkene jeg har sjekket ut......- så det må da være endel som har den....
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 har testa den ut her i bergen. Den holdt ikke i regnet, men fungerer sikkert som en tørr vinterdagsdress. Reflex sin med ullfør er ikke så mye dyrere.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 Hmmm, så hvis noen her sier at de ikke er fornøyd, kjøper du ny? Den vant tross alt best i test, hva med å teste den ut selv?? (Husk på at det ikke er en reindress, men en parkdress...!)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #6 Skrevet 10. oktober 2006 den er ikke vanntett, bare avviser vann. Det hadde de glemt å teste i testen,og jeg kobla ikke når jeg las testresultat. Har testa den her i bergen, og den holder ikke mål i regnbyen. Her er jo det ikke kaldt og tørt vintervær, men fuktig og rått. Skal prøve å impregnere den og se. Angrer på at jeg ikke kjøpte reflex sin, som nesten er samme pris. Glad for at jeg har en gammel reima dress etter storebror som kan brukes av gutten jan eller feb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå