Gå til innhold

Våknet plutselig i morges av at....

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....jeg hadde en voldsom krampe i leggen! uff, det er så ekkelt. Spratt opp av sengen og begynnte helt panisk å strekke ut foten, men det ville ikke gi seg :( Det er ikke noe gøy, var litt plaget av kramper i begynnelsen av svangerskapet men nå er det lenge siden....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg VET!!

Det er knallvondt! - og kan gi gangsperr i flere dager!!

Jeg har hatt mindre kramper i det siste, tror det er fordi jeg plutselig har fått melkedilla...

Skrevet

Jeg drikker masse melk hver dag og har alltid gjort det, så det påvirker ikke noe hos meg iallefall....

Skrevet

Har ikke hatt mange krampan i læggen i mitt liv... men oi æ huska dem godt!!!

Har hørt at rådet med ulltråd rundt fotn ska hjælp mot krampe å... æ går rundt med rød ulltråd mot urolige føtter... funka tel nu ;D

Skrevet

aromaterapauten ba meg begynn epå kalk, men fikk krampe igjen noen dager etter det..så tenker jeg begynner på magnesium også...det er noe dritt :(((

Skrevet

Uff, vet.. Har det omtrent hver natt. Samboer er da på pletten og strekker ut beinet. Er svinvondt!

Skrevet

Har også brukt sambo som "strekkehjelp" tidligere, men nå er han borte i tre uker, så da må jeg fint klare det selv:( har det heldigvis ikke så ofte...!

Skrevet

jeg kan ikke strekke meg i senga, da kommer krampene.. men sånn i det siste, så har det gått greit, for jeg drikker sjokomelk!! :D

klem, klem

Skrevet

på meg hjelper det å prøve å slappe av (lett!! ehe..) og bøye beinet i stedet for å strekke - slik har jeg "stoppet" en del av krampene før de har blitt ille...

(nå kan ingen av dem måle seg med den jeg skrev om her inne som jeg hadde for en uke siden, da..hehe...)

Skrevet

Jeg som trodde jeg hadde funnet grunnen!!

Leste her inne for en stund siden at en kniv under madrassen skal hjelpe... har ikke prøvd det selv da, men i nøden spiser fanden fluer osv..

:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...