Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 med en gang de er trøtte om kvelden eller drøyer dere det litt??? Snuppa mi sovnet med en gang i kveld,og hun var litt sur før hun ble lagt..men å legge henne før halv sju er ikke noe særlig for da blir det morgen så veldig tidlig... MEn får litt vondt inni meg når jeg "piner" henne slik da...Hun er 13 måneder... Hva gjør dere???
Tingelingelate med to tomater Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 Vi legger stort sett til et fast tidspunkt hver kveld, 19.30. Han er snart 20 mnd, men dette har vi gjort en stund. Om han ikke sovner med en gang så ligger han der og prater med seg selv og herjer litt i senga. Han sovner jo til slutt og han er heldigvis ikke av den typen som gråter i senga. Han elsker senga si og stortrives i den:-)
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 Datteren vår har lagt seg kl 19 presis siden hun var 4 mnd. Hun er så inne i denne rutinen, at hun blir naturlig trett på den tiden. Jeg synes ikke det gjør noe om du piner henne litt, dersom hun våkner for tidlig på morgene. Det kommer selvfølgelig litt ann på hvordan hun reagerer på å ikke bli lagt. Blir det bare gråt, så hadde jeg nok lagt henne til det tidspunktet hun viser tegn til tretthet.
05-10-15 Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 Her er det fast leggetid hver kveld - kl.20.00. Han sover fortsatt lenge på dagen og er ikke særlig trøtt før halvåtte. Da sover han til 8-9 tida neste morgen. Fungerer kjempegreit for vår del, men vet det er mange som synes det er sent å legge barna.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #5 Skrevet 7. oktober 2006 Vi legger ca kl 19 hver kveld. Startet med det da han var ca 4-5 mnd og han er vant til det og sovner med en gang hver kveld.
Mamma til 3 <3 Skrevet 7. oktober 2006 #6 Skrevet 7. oktober 2006 Vi legger vesla mellom 19.30 og 20.00 Hun er 23 mnd. Har hatt den rutinen siden hun var 7 mnd ca.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå