mira05¤mammaen til Ingeborg¤ Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 Er det noen av dere Desemberdamer som skal se kamp i kveld, da? Finnes det noe fotballinteresse der ute?
mensana Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 Huh...? Fotballkamp? Aner ikke hvem som spiller hva i kveld, jeg.. Pleier ikke fotballkamper å være på søndager da..? Er ikke så flinke til å følge med på sånn "mainstream-idrett", vi her i huset, hihi :-)))))))
popkind Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 Ikke jeg, men sambo har gleda seg i flere uker til denne kampen.. tror jeg og sønnen får gå å leie oss en film!!
mira05¤mammaen til Ingeborg¤ Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2006 Hehe..Er landskamp i kveld, EM-kvalifisering. Hellas-Norge. Nå ble jeg litt nysgjerrig på hva slags "ikke-mainstream-idrett" dere derimot følger med på..?;o)
mira05¤mammaen til Ingeborg¤ Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg synes nå det kan være ganske moro, jeg da! ..noe min kjære forøvrig setter stor pris på.. Men disse evigvarende "før-kampen-sendingene" kan jeg styre meg for, må jeg si..
Smiley og Camilla Skrevet 7. oktober 2006 #6 Skrevet 7. oktober 2006 Gleder meg til kamp jeg ) Gammale fotballspiller sjøl
Spring79 Skrevet 7. oktober 2006 #7 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg er glad i fotball:-) Vel å merke liker jeg best fotball på eliteserienivå- landskampene har en tendens til å bli litt kjedelige...
mensana Skrevet 7. oktober 2006 #8 Skrevet 7. oktober 2006 Ante meg at det kom et oppfølgingsspm., ja..hehehehhe Maraton, triatlon, motbakkeløp, sykling, klatring, padling. - dette er idretter vi driver med begge to. (dvs, jeg løper ikke maraton eller triathlon, det er det bare sambo som gjør. - og kidsa i huset trener i tillegg karate i tillegg til at de klatrer og padler sammen med oss.) Landskamp, ja. Kjekt å vite :-))
mira05¤mammaen til Ingeborg¤ Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 7. oktober 2006 Oi! Det må jeg si! Spreke folk, ja! Spennende, da! Sjøl er jeg gammel orienteringsløper. Ikke like spenstig, kanskje..Men litt i samme gate, da.. Nå er jeg mest tilskuer, må jeg innrømme.. Sprekinger!!;o)
mira05¤mammaen til Ingeborg¤ Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 7. oktober 2006 Det er jeg i grunn enig i. Liker best eliteseriefotball - særlig live! Men av og til kan også landslaget glimte til og underholde..*krysser fingra litt for det* Hvilken klubb er favoritten, da? Heia HamKam!
mensana Skrevet 7. oktober 2006 #11 Skrevet 7. oktober 2006 Orientering, ja! Det digger sambo! - men selv er jeg ikke noe glad i det... løp meg vill på nattorientering en gang og etter det synes jeg ikke det var noe festlig. hehe.. :-)) Sprek, ja.. sambo har akkurat vært ute og løpt på fjellet.. Jeg har bare gått en tur.. gleder meg til å kunne løpe igjen! Skal belønne meg selv med nye, tøffe treningsklær etter fødselen! Gleder meg! :-)) Av og til er det jo en fordel å like fotball også.. for da hadde vi i det minste hatt noe å sett på tv i kveld.. :-))
mira05¤mammaen til Ingeborg¤ Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #12 Skrevet 7. oktober 2006 Hehehe..må nesten le litt..Synes liksom jeg ser deg virrende rundt i skogen midt på natta..;o) Ikke så moro, nei! Jeg sliter med bekkenløsning, og bare det å gå en liten tur kan holde hardt..:\ Gleder meg til å kunne løpe og trene igjen, ja! Har vært på klatrekurs (før Bitteliten i magen dukket opp..), og det var kjempegøy! Fikk klatresele i gave fra mannen min, og er veldig klar for å prøve igjen til våren! Hehe..ja, uten fotballinteresse kan tv-kvelden bli litt stusselig... Deal or No Deal på tv2 er ganske morsomt, da!
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #13 Skrevet 7. oktober 2006 5 min til avspark, har jeg hørt rykter om... på tide å ta fram kameraet hihi (haaater fotball...) klem, klem
Spring79 Skrevet 7. oktober 2006 #14 Skrevet 7. oktober 2006 Landslaget glimter til i blant så jeg avskriver ikke kampen i kveld:-) Her er det nok RBK som etterhvert har blitt favoritten! Flytta til Trøndelag for noen år siden og har vel blitt litt dratt med. Akkurat nå er det jo ikke det verste laget å holde med... Ellers er jeg god gammel Sogndal-supporter, men de har ikke helt innfridd siste årene:-( Og så har jo HamKam stukket av med både Tommy Øren og Rune Buer Johansen! Pleier du å være på Briskeby og se HamKam? Enig i at det artigste er å se fotball live!
mira05¤mammaen til Ingeborg¤ Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #15 Skrevet 7. oktober 2006 Ja, er stort sett på de fleste hjemmekamper. Er jo kjempemoro! Til uka er det jo RBK som venter! ..og kampen på Lerkendal er vel kanskje den artigste jeg har sett i hele år..! hihi;o) Ja, jammen har "vi" klart å få med oss både T. Øren og Rune Buer..!
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #16 Skrevet 7. oktober 2006 kanskje det blir avlyst??? jaaaa!! (håpe, håpe!!) blir kampen avlyst, så kan jeg og sambo kose oss med en film i stedet!! og det er myyye koseligere!! hihi krysser det jeg har
mensana Skrevet 7. oktober 2006 #17 Skrevet 7. oktober 2006 Det var på nesten åpent fjell, faktisk.. Et av byfjellene rundt Bergen, og jeg trodde jeg var rimelig kjent der, faktisk.. Men omgivelsene blir veldig annerledes i mørket med kun en hodelykt! Sambo insisterer på at vi skal se Gudfaren på dvd.. Veldig sannsynlig at han får viljen sin på det.. - og det er så DIGG å klatre!! Men jeg klatrer foreløpig kun på 5'er og 6'er ruter. - og jeg leder ikke rutene.. er ikke trygg nok til det. Småttisene på seks og åtte har eget utstyr også, men de liker best å klatre litt opp, for så å slippe fjellet og leke Tarzan... :-) Bekkenløsning er utrolig kjipt!!! Jeg hadde det med de to andre, men merkelig nok ikke denne gangen.. Likevel begynner det å bli tungt å gå i fjellet /gå turer. Har masse kynnere. Men nå er det ikke så lenge til vi kan hive oss i treningen igjen! :-) Ha en fin kveld! :-))
mira05¤mammaen til Ingeborg¤ Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #18 Skrevet 7. oktober 2006 I like måte - kos dere med film! Her har min flotte mann svingt seg rundt og lagd lasagne nå, så nå blir det mat. Mmmm..!
Spring79 Skrevet 7. oktober 2006 #19 Skrevet 7. oktober 2006 Ha ha, spørs om det blir like artig neste søndag, da!:-) Rosenborg har virkelig ikke råd til å tape så de kommer nok ikke til Hamar med noen tap-og-vinn-med-samme-sinn-innstilling, akkurat... men ballen er som kjent rund:-) Gøy er det i hvert fall!!!
Leola Skrevet 7. oktober 2006 #20 Skrevet 7. oktober 2006 Her venter vi på kamp ja! Håper den ikke blir avlyst pga alt regnet:(
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #21 Skrevet 7. oktober 2006 søren, der er kampen i gang.. da er det bare å få fram kameraet klem
mira05¤mammaen til Ingeborg¤ Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #22 Skrevet 7. oktober 2006 Hehe..Ja, vi får vel bare vente og se! Spennende blir det, i hvert fall! Og moro! ..og Kamma har nå virkelig ikke råd til å tape poeng..farlig nære nedrykk, gitt..!
*Lucia* Skrevet 7. oktober 2006 #23 Skrevet 7. oktober 2006 Heia Norge!! :-) Jeg er jo fotballspiller selv! :-) Klem fra Klansmedlem!
mira05¤mammaen til Ingeborg¤ Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #24 Skrevet 7. oktober 2006 Heia Norge!! ..litt småskummel åpning, må jeg si..Håper på forbedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå