Gå til innhold

dattera mi får sammenvokste øyenbryn;-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både jeg og pappaen har det, var redd for at jenta vår skulle arve det, og det gjorde hun:-( Og det blir bare mer og mer synlig. Jeg husker at jeg hadde komplekser for sammenvokste øyenbryn, det var lite pent og feminint. I tillegg ble jeg mye ertet pga det.Vil at jenta mi skal slippe alt det jeg gikk gjennom, forslag til hva jeg kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns ikkje du burde gjøre noe enda, om hun blir mobbet eller får komplekser selv så kan dere heller finne ut om dere skal gjøre noe.

Skrevet

Kan få hårelektrolyse på henne når hun blir eldre, det er laser som dreper hårsekkene.

Skrevet

Er det ikke bare å nappe da? Det gjør vi vel alle sammen. Hvis jeg ikke tar helt feil så er det mye som hadde vært værre enn det.

Skrevet

Kanskje litt pusig å ønske henne pinsett til jul :)

Skrevet

når vår lille gutt var født hadde han ikke noe skille mellom hårfestet og øyenbryn. faren lurte på om han kom til å bli hårete.

når jeg sier lille gutt mener jeg liten, han var bare halvannet kilo, og den minste babyen vi noen gang hadde sett.

men ettersom han vokste så skilte hode og øyenbryn lag. det hadde sikkert vært skille der heletiden, men det var umulig å se fordi det ikke var plass til mellomrom enda.

han hadde også masse hår, det har han ikke lenger, tror han fremdeles har like mye hår, men ettersom hode vokste vart det litt bedre fordelt.

la øyenbrynene hennes vokse, så ser du hvordan det blir. sjangsene er vel store for at hun har et øyenbryn om dere begge har det, men det trenger ikke å bli likt som noen av dere, vent å se, ikke sikkert det blir nødvendig å nappe i det hele.

lykke til :-)

Skrevet

Hadde i alle fall ikke nappet det, er jo pining. Hadde heller kjøpe slike øyenbrynskniver og skjært det. Men hadde ventet til hun er så stor at jevnaldrene eller hun reagerer på det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...