hot-mama Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 Kan noen tipse meg om hvor jeg kan få tak i hel (med fot) ull pysj? Gjerne en nettbutikk.
hot-mama Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2006 Finnes det ikke noe rimeligere enn dette?
Expat Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 Janus har en ulldrakt som vi bruker som pysj, men den har ikke føtter.
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #5 Skrevet 7. oktober 2006 Bestill fra www.krabaten.no Ullpysjen der koster halvparten så mye som de fra nøstebarn. Jeg har brukt begge deler, og er i grunn mest fornøyd med den fra krabaten. synes den holder lenger på fasongen.
Ranveig R Skrevet 7. oktober 2006 #6 Skrevet 7. oktober 2006 Vi kjøper nattdrakt i babyull frå Janus - men den er utan fot. Vi har heller ullsokkar på småen om det er kaldt, han veks alltid ut av føttene før han veks ut av resten... Janusen finst i størrelse opp til 110cm, og kosta 225kr (trur eg det var) på Coop Obs. Du kan sjå den på www.janus.no
hot-mama Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2006 Tusen takk for gode tips. Tror jeg prøver den fra Krabaten :-)
Ella i farta Skrevet 8. oktober 2006 #8 Skrevet 8. oktober 2006 Gjør det! Den fra nøstebarn er helt vill i pris...har den selv og synes kanskje den er litt i tykkeste laget av og til.
Mamma'n til Mia Skrevet 8. oktober 2006 #9 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg var inne på Krabaten. Så veldig bra ut! Tror du Prinsesseull-klærne der er billigere enn f.eks på Babyshop og i andre butikker?
Twig Skrevet 8. oktober 2006 #10 Skrevet 8. oktober 2006 er ikke siker på om du får tak i det på sparkjøp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå