mrs1984 Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 noen som skal føde på voss?? og har termin de nærmeste dagene??
♥ Lolly ♥ Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 Heisann! Vi har planer om å føde på Voss, men har ikke termin før om tre uker da. Var der oppe på omvisning sist søndag og fikk et veldig godt inntrykk av føde- og barselfasilitetene. Håper ikke ting går alt for raskt, sånn at jeg føler meg trygg på å kjøre opp dit. Bor i Bergen. Føler jeg meg usikker blir det nok kk i stedet, da jeg ikke har lyst at noe skal skje i bilen Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Stakar - har da en heeel time å kjøre!!!! Må reise i 2 1/2 til 3 timer jeg - finnes ikke noe alternativ nærmere for meg. Slutt å syt!
ettie Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Hormonbombe! Slutt og syt selv og flytt til en mer sivilisert plass vist du har så problemer...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 Slapp av damer.... Prøv å sett dere inn i hvordan det må være å kjøre tre timer i bil med rier - da er ikke en time så lenge. Og hvor fullt hadde det ikke blitt i "sivilisasjonen" hvis ingen skulle bo mer enn 10 minutter fra et sykehus??? Tenker vi snakker om helsekøer av uante dimensjoner da gitt :-) Støtt heller opp om landets lokalsykehus slik at folk kan fortsette å bo i disrtiktene - der faktisk mye av landets verdiskapning skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå