Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 jenten vår har hatt rennende øye lenge..fikk dråper til å bruke 1 uke og da var det bedre. Nå sluttet vi og da ble det værre med engang, værre enn før og. Legen sa det ikke trengte være betennelse, men tette kanaler. Kan jeg begynne på ann igjen med dråpene uten å snakke med lege eller går det ann å bruke de for lenge? Ser at det blir gult det som klistrer igjen øyet...
AE84 Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 jeg vet ikke om du kan eller ei, men har du prøvd morsmelk i øynene!! morsmelk hjelper mot ALT, prøv å dryppe en dråpe eller 2 i hvert øye, å se om d blir bedre!! (må være helt sterilt, derfor dryppe direkte fra puppen!) lykke til, håper tulla di blir bedre!!
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 Heia,har også en liten en med øyebetennelse.Bruker morsmelk på øynene hans etter råd fra lege,jm og helsesøster.Kan du ikke prøve det om du ammer?Drypp ofte da.Litt snillere med morsmelk enn medikamenter.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 Vi fikk også dråper av legen, etter å ha prøvd lenge med mm uten særlig effekt. Det ble bra en stund da vi brukte disse dråpene, men så var det på den igjen etter en liten stund. Legen spurte da om vi ikke hadde mer igjen i tuben. Jeg svarte at jo , men skal ikke den kastes etter 3 uker+ (litt usikker om det var 3 uker, står på tuben) Legen sa at det ikke var ikke noe i veien for det. Så vi fortsatte med den. Da det ikke ble bedre fikk vi noen nye dråper. Disse hjalp. Så etter to måneder ble det endelig helt borte. har vært bra siden det. Han er nå 10,5 mnd. Det sluttet vel da han var
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå