hæppi;) Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 Ønsker en vogn som kan brukes fra spedbarnsalder og en stund fremover, og som er enkel å ha med i bil....Noen tips? Pris har ingen betydning; ønsker å satse litt på dette innkjøpet om nødvendig;)
Klippskare Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 de nye quinni vognene er UTRULIG bra! du kann til og med feste bilstolen i vogna så du slipper og ha bæggen med hver gang du skal på butikken eller på sentret.. så den anbelafer jeg på mitt høyeste.. kjøpt sånn selv=) er forskjellige quinni modeller.. er bare og snakke med de på butikken så får du hjelp!! Lykke til;)
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg kan anbefale simo kombi vogn.Men den er litt stor.Men den kan du bruke til barnet er 2 år og er utrolig god å trille :0)
Ariel81 Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 Emmaljunga sportsvogn i svart! Veldig klassisk og stilren men litt dyr:)
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 7. oktober 2006 #5 Skrevet 7. oktober 2006 simo kombi vogn er en kjempe god vogn:)
lykkeligmed3 Skrevet 7. oktober 2006 #6 Skrevet 7. oktober 2006 Har kjøpt simo combi selv denne gang etter anbefalinger fra andre. Dessuten virker den veldig lett og god å trille.
Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 7. oktober 2006 #7 Skrevet 7. oktober 2006 Quinny Comfort, kjempegod å trille og svinge med.
adelia*termin 18/10* Skrevet 7. oktober 2006 #8 Skrevet 7. oktober 2006 simo kombivogn er absolutt en vinner
Tingelingelate med to tomater Skrevet 7. oktober 2006 #9 Skrevet 7. oktober 2006 Vi er kjempefornøyde med Simo kombivogn:-) Kjøpte en trehjuling da lillegutt var ca ett år, men simo vogna er en super "babyvogn". Den er så lun og god:-)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #10 Skrevet 7. oktober 2006 Teutonia Mistral sin er liten og lett i forhold til f.eks Simo. Den er MYE tyngre. Mistral er også en kombi og kan brukes lenge. Lett å slå sammen og putte inn i bil. Mykbagen er lett å bære om dere har leilighet uten heis og et stykke å bære. Vi valgte den pga alt dette. Fin å se på er den også!
hønepøne;-) Skrevet 8. oktober 2006 #11 Skrevet 8. oktober 2006 Ang. vekt på vogna: Når det gjelder lemping ut og inn av bil eller om du bor høyt oppe i etasjene i ei blokk, er det en stor fordel at vogna er lett. MEN: tenk på at de fleste inne på 3. tri får vinterbaby. Da er det en fordel at vogna er stødig og god når man er ute og triller. Disse quinny og teutonia vil være langt mer ustødige enn en Emmaljunga, Simo eller Brio. Det er tross alt trilling vi kommer til å drive mest med, ikke bæring:) Jeg har valgt en Emmaljunga Edge Duo Kombi. Den er dessuten veldig lun for vinterbabyer da åpningen i kallesjen ikke er så stor som på mange andre vogner.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #12 Skrevet 8. oktober 2006 Teutonia Mistral er LANGT fra ustødig selv om den er lettere. Vet ikke hvor du har det fra, for større tull har jeg ikke hørt! Har selv hatt simo med første mann og det skulle jeg jamen ikke ha med nr 2 pga vekten. Mistral sin er kjempestødig og lett!
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #13 Skrevet 8. oktober 2006 Simo kombi kan vel i teorien brukes helt til ungen ikke bruker vogn mer. 3-4 år ca. Nå har ikke min brukt vogn siden han var litt over 2 år, men unger er jo forskjellige. Hadde Simo kombi med førstemmann, og har kjøpt det igjen nå også.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #14 Skrevet 8. oktober 2006 Det er vel smak og behag:) Har ei venninne som nå selger sin 3-hjuling pga at det ikke er noe særlig på vinterføre. Dette kommer an på hvor man bor, om veiene er brøytet osv...
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #15 Skrevet 8. oktober 2006 jeg er glad i di store vognene. som simo kombi, emmaljunga duo edge combi, og basson roma. det var disse jeg stod og valgte mellom og endte opp med emmaljunga vognen. sist hadde jeg simo kombi og var veldig fornøyd da hadde jeg også liten personbil og vi måtte leggesammen vognen og ta av hjulene får å få den i bagarsjen. nå har jeg stasjonsvogn og må bare slå vognen sammen. kjenner lite til disse små og lette vognene men jeg har ikke interesse for dem jeg liker de robuste, skal jo kunne trilles i snø og litt ulent tereng her jeg bor. disse vognene kan man om man vil bruke helt til barnet ikke trenger vogn mer. men det er mange som kjøper en lett trille når nurkene deres blir litt større. og det er jo kjekt til kjøpesenter vogn ol. når det ikke er snø ute.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #16 Skrevet 8. oktober 2006 Nå sier du jo at du ikke kjenner til disse små og lette vognene. det skjønner jeg jo at du ikke gjør. selv om de er lettere enn f.eks simo så er mistral ikke ei vogn du kan slenge på ryggen akkurat, den er vel 3 kg lettere tror jeg, men det utgjør mye på trilling. men den er robust som pokker på vinteren. Nå kjenner jeg til både simo og mistral så jeg vet nok hva jeg snakker om....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå