Gå til innhold

brystene blir større.


Gjest

Anbefalte innlegg

hei alle sammen, har et lite spørsmål:) jeg er i uke 5 nå, brystene mine er ømme og virker større allerede nå, jeg har ganske store bryster fra før... og lurer på om de vokser gjennom hele svangerskapet. jeg trodde ikke at de forandret seg så fort:( har også hørt att til større brystene blir i svangerskapet jo mer "henger" de etter att det har gått tilbake til det normale. kan dette stemme???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De vil nok fortsette å vokse, ja. Jeg gikk fra c til e-cup i forrige svangerskap. Var nede i d før jeg ble gravid igjen. I dag måtte jeg ut å kjøpe ny BH, i e-cup allerede (10 uker). Håper virkelig at de ikke blir så veldig mye større, men jeg tror nok ikke de gir seg med det første.

 

Babyverden har en fin side der du kan se magen vokse. Der ser du også brystene vokse. Du kan jo ta en titt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svaret:) tror jeg snart må ut og shoppe jeg også... :)fra c-cup til e-cup er ganske mye!!har jeg da større sjanse for at brystene mine blir "slappere" i sener tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ikke, men sjansen er vel der. Huden blir jo strekt ut, og den er vel ikke på sitt mest elastiske der? Mine bryster henger jo litt, men de er ikke som "vrengte innerlommer". Det er jo noe inni også!

 

Vet ikke om du ble noe klokere jeg, men alt er så individuelt at du må bare vente å se hvordan din kropp reagerer. Blir brystene store er det viktig å bruke en god BH som støtter godt, og kanskje en lett om natta også. Det var jeg helt avhengig av sist, for da var de sinsykt ømme hele svangerskapet. Nå er de store og tunge, men ikke ømme på samme måte, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nå ligger jeg med singlet om natta... viss jeg ikke gjør det føles det ut som brystvortene mine skal falle av:( tusen takk for svaret

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...