mira05¤mammaen til Ingeborg¤ Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg er så lei av å ikke få sove ordentlig!! Jeg har bekkenløsning - "ligg slik og slik" (vondt å snu seg), og magen begynner å bli rimelig i veien, kan man si. Ikke på ryggen, ikke på magen. Ok, det er nå liksom greit nok.. Men det ER irriterende at jeg aldri får sove godt! I hvert fall ikke lenge om gangen. Og det som irriterer meg mest er at mannen min sover som en sten! Han slukner før...ja, utrolig raskt, og sover da tungt. Snorker som f... Jeg blir så provosert! Er så utrolig frustrerende! Nå trengte jeg å legge meg ei lita stund, sliten og trøtt. Tenkte at det er jo greit nå som man har en unnskyldning, å ta seg en liten høneblund på ettermiddagen.. Mannen min ville være med, han da. Ja, det er jo koselig! Men før jeg i det hele tatt rekker å "rigge meg til", sover han. Og snorker. Og snorker. Og snorker. Er så irriterende at jeg heller står opp igjen. Også får jeg så dårlig samvittighet óg, da - han sover jo bare, liksom! Kan jo nesten ikke på fullt alvor bli sint på ham fordi han har godt sovehjerte (og snorker).. Men så blir jeg det litt likevel..!;o) Noen flere som kjenner seg igjen, eller er det bare jeg som er slik en tyrann? Beklager sytinga..Måtte bare få det ut. (Han ligger fortsatt og sover, etter at jeg iltert kasta fra meg dyna og marsjerte ut av soverommet..) Er normalt ganske blid og grei, altså! ..men kjenner jeg dere Desemberjenter rett, tåler dere litt syting også..?!
vips-77 Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 Forstår deg veldig godt, han min snorker heldivis ikke men han har så mange andre rare lyder på lager har jeg funnet ut... Kan ikke tenke meg noe mer irriterende enn å ikke få sove...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 Har det akkurat som deg!!! Har verdens mest forståelsesfulle og gode mann, men likevel kan eg bli riomelig irritert fordi han sove så godt...huff...vi er ikkje enkle å leve med no om dagen!!! men eg kjenne til bekkenløsning og dårlig søvn. og har eg ikkje veldig vondt der, så våkna eg av leggkrampe el fordi eg må på do...åååÅ!!! Men men...når babyen e ute e det sikkert glømt og verdt alt...men bra du fikk det ut!! Lykke til emd restena v svnagerskapet!
Snupidupi Skrevet 7. oktober 2006 #5 Skrevet 7. oktober 2006 Jepp... ekti irriteranesn når sambo snorka og søv... mens æ ikke får søv...
mira05¤mammaen til Ingeborg¤ Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2006 Hihi..godt det er flere av oss! Heia Desemberklubben - tikkende hormonbomber som vi er..!;o)
Leola Skrevet 7. oktober 2006 #7 Skrevet 7. oktober 2006 Godt å se at vi er flere!! :) Våkner i hal 5 tiden og ligger våken, og det er jo kjempe morsomt når en må opp klokka 06.15!!!! At sambo snorker som en gris i tillegg hjelper ikke akkurat det heller nei.. huffa meg altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå