Gå til innhold

Opprop: Krav om regelmessige sykluser, sånn at vi har kontroll på noe!

Anbefalte innlegg

Dag 30 og kjerringa er enda ikke dukket opp, har allerede sløst bort en test som selvfølgelig ikke var pos, ingen vits med flere denne pp, åh at ikke tante kan komme, hun skulle faktisk blitt tattvel imot. Jeg hater uregelmessige sykluser og vil ha tilbake regelmessige 28 dagers sykluser jeg. er det egenltig for mye forlangt?

Nei, på vegne av diverse frustrerte, slitne og oppgitte samt noe ulykkelige kvinner på 35+ kreves det at syklusene heretter, og det med øyeblikkelig virkning, kommer regelmessig!

Denne anmodning er å anse mer som en ordre og vi ser ikke mellom fingrene på brudd på dette.

I tillegg gis det ordre om positive graviditetstester for alle som måtte ønske det, men spesielt prioriterte er de over 35+.

Denne melding er å betrakte som et inderlig budskap som kommer direkte fra hjertet.

Med ønske om en positiv behandling!

Fortsetter under...

Dette oppropet støttar eg! Både for lange og for korte syklusar er noko herk. Nokon ordning må det vera. Eg vil ha 27 dagar, og ingen spotting, mange tusen takk! Akkurat nå har eg stikking i på høgre side, det hadde eg i går også, men trur du EL-testen var positiv for det? Å nei, da! (skal eigentleg ha positiv test først på onsdag om det er normale 27 dagar, men nå har eg hatt hhv 24- og 26-dagars syklus dei to siste gongene - irriterande!). Kroppen bør oppføre seg normalt og slutte å tulle, tykkjer eg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...