Gå til innhold

I går var vi på 3D UL...

Anbefalte innlegg

Skjønner hvilken lege det var prat om her inne...pratet gebrokkent og ganske fort..og dunka i magen uten for varsel...virka en liten smule stressa.

Når det var sagt så er jeg i uansett i hundre...enda vi ikke fikk sett noe i det hele tatt i 3D...nurke vårt hadde bestemt seg for å ligge fullstedig dobbelt...vi så ingenting i det hele tatt av ansiktet...den lille luringen.

Men legen var veldig nøye og målte både her og der, Mye bedre utstyr enn på sykehuset. Syntes det var veldig moro å høre alt han kunne fortelle om nurket vårt.

Vi fikk til og med endelig vite kjønnet...og vi venter en liten gutten, eller det vil si vi venter en stoooor gutt! hehe...han veier over gjennomsnittet 1036 gram og er lang lemmet..hehe...kjempe babyen vår!

Det var en utrolig opplevelse å ligge der å vite at inne i magen så ligger det faktisk en HEL gutt som veier like mye som en sukker pose..et ordentlig menneske...hehe...det er ble så virkelig. Og vi gråt en liten skvett.

Det var virkelig stoooort.

Vi får en ny time gratis siden vi ikke fikk sett en dritt i 3D. Jeg er super glad!

Lykkelige lykkelig dagen!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6595149-i-g%C3%A5r-var-vi-p%C3%A5-3d-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Det var bra du fikk en fin opplevelse selv om jeg var litt negativ. Håper han beveger seg mer neste gang da. I dag har jeg også 100 dager igjen. Jeg begynner å bli lei på jobb så håper snart å komme ut i permisjon. Er 40 pst sykemeldt nå men kan fort bli mer. Jobber hver dag så har ikke helt følelsen av å være sykemeldt. Hvor skal du føde? Jeg har plass på ullevål, barsel b, termin 17.jan

Annonse

Så fint du fikk en god opplevelse :):) Vi synes også det var deilig å få vite at alt var i orden, hvor mange uker er du på vei ? jeg er 25+3 og gutten vår veide ca 717 gram.....jeg er ganske frodig selv, så jeg synes det var litt rart at han ikke var over gjennomsnittet stor...hehe. men han skal jo ut også, så det er kanskje greit at han legger på seg mest utenfor kroppen min :) Lykke til neste gang dere skal på 3D, be om et oversiktsbilde, de nære blir ofte noe uskarpe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...