Gå til innhold

Ullevål, barsel B rundt 1 januar?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin 1 januar...:) Noen som også har fødeplass på ullevål rundt den tiden eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 januar, men barsel A. Hva er egentlig forskjellen på barsel A og B?

Skrevet

Vet egentlig ikke.. Tror de kanskje ligger i forskjellige etg? Ellers er det vel ingen forskjell? Noen som vet?

Skrevet

9 januar, barsel B. Ja, de ligger i forskjellige etasjer.

Skrevet

ser kanskje noen av dere rundt de tider da:)

Skrevet

Det var det jeg tenkte, hadde jo vært koselig iallefall... Blitt kjent med noen som skulle "holde seg i traktene" rundt de tider... :) Blir jo tider der hvor det ikke er venner og familie til stede og da er det jo fint å ha noen å snakke med... ikke det at man blir kjent uansett da...

Herreguuud, tenk at vi skal føde snart a jenter....:)

Skrevet

det nærmer seg faretruende:) har så mye igjen å handle, begynner å kjenne på tidsklemma:( har dere mye igjen? vet ikke helt hva og hvor mye, hvilken str, ull eller bomull når det gjelder klær jeg... føler meg litt hjelpesløs... noen forslag? hva gjør dere?

Skrevet

Jepp, Ullevål, barsel B på meg! Termin 02.01.07, så kanskje vi ses :o)

Min lille gutt i magen har nemlig fått beskjed om å holde seg inne til rakettene er skutt opp, så får han komme når som helst!

Skrevet

På besøk fra desemberklubben her.

Jeg har UL-termin 27. desember men ifølge mine egne beregninger burde jeg ha termin 2. januar. Har fødeplass på B.

Skrevet

Samme som deg, Minmai! UL sier 28/12, mens mine beregninger mener 2/1. (Mine beregninger stemte mye bedre enn UL sist, derfor holder jeg meg i januarklubben...) Jeg har fødeplass på A.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...