Gå til innhold

Viola er du der??

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja joiner fint klubben for de med rar syklus. hehe

Jeg har da det motsatte av deg, jeg kan få tr hver 14 dag, men denne mnd har jeg helt vanlig syklus på 28 dager.

Hadde ikm i går, men ingen tegn til tr selv om neg test i dag morres.

Får vell bare vente å se.

Har hatt litt symtomer som såre brystvorter, mer trett en vanlig, opp og tisse om natten og da få litt sure oppstøt og halsbrann.

Nå er de symptomene borte,men er fortsatt litt øm i brystvortene og litt i hele brystene.

Ikke vet jeg, får vell bare vente og se hva det blir til om jeg får besøk snart eller om det er en spire som lurer der inne...:)

Nå kommer snart sambo hjem og da skal vi lage pepperbiff og fløte gratinerte hvitløks poteter:)mmmmmmmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann ønsker spire!

Så koselig å bli ropt på da!!

Vi får be jordmor Siri lage et eget forum for oss med rare sykluser :¤) hehe. Tr hver 14 dag??? Da har du jo mensen nesten halvparten av tida da? Uff, det hørtes ikke gøy ut nei...

Selv er jeg på dag 46 i syklusen nå, og ingen tr som jeg kan se. Var skikkelig dårlig i magen i går, litt sånn tr- aktig egentlig, men ingenting skjedde. Og i dag er jeg som vanlig tror jeg. Og jeg pleier alltid å spotte dagen før tr også, men det har jeg heller ikke gjort ennå. Forstår ingenting... Jaja den kommer vel før eller siden...

Jeg har allerdede forandra nicket da, selv om 4pp egentlig ikke er i gang enda!

Ha en fin søndag da!

Skrevet

Hehe ja det kan vi jo forhøre oss om. Tror ikke vi blir alene i den gruppa nei.

Har hatt en god periode med tr så og si hver 14 dag. men nå denne gangen så ser det ut til at den er som "normal". har hvertfall gått mer enn 28 dager talt fra første dag i siste mens til ikm. hvis jeg har forstått riktig.

Nå er det bare å vente å se hva som skjer..

Ja søndag ja, nå skal sambo spise frokost så skal vi se en film som vi leide i går.

er sånn bil greie på forus (nær stavanger) i dag som sambo vil gå på. så er det en tur til mormor og morfar etterpå :)

Vi får vente i spenning sammen vi da::

Sånn ellers hvor er du fra og alder??

Er fra Sandnes og er snart 26 år..

Skrevet

Hehe.... jeg veeeet hvor forus er.... Bor på randaberg jeg!! Da er vi nesten naboer da!! Koselig!

Bilgreie på forus? Det har nok ikke min samboer hørt om, eller hadde han nok vært der!! Hihi, ikke si noe da!!

Fint vær også i dette strøket i dag- tenkte jeg skulle ut å grave litt i hagen- er ganske så overgrodd nå, så jeg må få gjort litt før vinteren tenkte jeg. Må nesten benytte sjansen når det er en dag uten regn- kan bli leeenge til neste gang!

Hva driver du med da, ønskerspire? Jeg jobber på Sola i kommunen, er sånn oooverbetalt helsearbeider! Ellers så er jeg 27 år som nicket sier!

Skrevet

randaberg ja det er jo ikke langt her fra. jeg bor på Sandved...

Det er kanskje ikke forus det heter men Lura, det er på hegre bil. Der på lurahammeren.

det er sånn motorhistorisk kjøretøy utstilling.. Varer til 17.

Til vanlig så jobber jeg på Jærbakeren ( ikke på randaberg) hehe.

litt rundt om på forskjellige avd.

Utenom det så synger jeg en del og sysler litt med å lage smykker, kort, pynte i album og maler litt bilder.

Hagen ja. der skulle jeg og har vert å fiksa litt, men orker ikke det i dag. til tross for at det er sol ute..

Digger og amcar.........

hehe det er bare jeg som ikke følger med her. øya man blir først blind på er det ikke?? ser det nå at det står 27 bak viola. hehe

ja ja sånn kan det gå.

Skrevet

Synger du? Opptrer og sånn? Åååå det hørtes kjekt ut- jeg eelsker å synge, men desverre så har jeg innsett min begrensning på området... Hadde karaoke på festen jeg var på i går- gøy...tar jo litt av da, men å synge i mikrofon er jo kjempegøy, hverfall når de verste hemningene har drukna!

Har du barn fra før?

Vi prøver på vår første. Og det er faktisk litt skummelt også syns jeg! Lurer på av og til hva jeg begir meg ut på! Om jeg virkelig kan gi et barn et bra utgangspunkt i livet. Men jeg vet jo at jeg kan det da. Men jeg lurer litt likevel. Er så mye elendighet i dag, er ikke barebare å vokse opp heller. Men jeg har vel litt store krav til meg selv sikkert, alt ligger til rette for å få barn her hos oss. Det materielle er på plass, og jeg troooor og håper vi er oppegående nok begge to!!

Du får kose deg med bilene da! Nå skyer det til her, kanskje det blir regn likevel...da slipper jeg å grave i hagen...

Hehe, alt en skal gå å tenke på!

Skrevet

Ja jeg synger, men holder meg til karaoke foreløbig. har sunget en del i kor og.

Vi har ingen barn fra før nei så dette blir vår første..

Tenker og det samme som deg det er jo litt skummelt da, det er jo snakk om et liv liksom. '

Men vi klarer det nok kjempe bra vil jeg tro.

nei vi får se den filmen vi ikke fikk sett i går og komme oss videre på planene i dag. hehe

vi prates da så får du kose deg ...

klem

Skrevet

oi. kom litt sent dette "svaret" hehe...

Kosa oss vi vet du. :) film og besøk.:)

Skrevet

Heisann ønsker spire!!

Noen dager siden sist nå- hvordan står det til med deg og syklusen? hehe.. Her går det over alle støvleskaft nå, er på dag 48, og ingen tr, negativ test på lørdag. Er nesten så jeg snart må ta en test igjen for å sjekke...

Hvordan gikk det med ikm som ikke kom? Kan hende det står i en annen tråd, men det har jeg ikke sett, eller husker ikke... Blander utrolig mye sammen forskjellige folk her inne når jeg ikke har ansikter å feste nicket til.

Ha en fin dag da :¤)

Skrevet

heisann ...

Med min syklus så vet jeg ikke hva som skjer. tr har ikke kommet enda. Må nok snart ta en test igjen for og se om det er noe og bli klokere på der. hehe

uff jeg merker at jeg har begynt og bli "nebbete" . hadde en liten hva man nå kan kalle det "diskusjon/samtale" om at det hadde vert mye bedre og leve i amerika for der koster ikke alt så mye som det gjør her i norge. hehe

det gikk fort over, men det er leeeeeenge siden jeg har vert sånn mot sambo. liker ikke det at jeg blir sånn av og til.

Du heller ikke fått tr enda?? skulle du og hatt den på fredag/lørdag??

Jeg skulle hatt min på torsdag, men har ikke kommet enda.... hmm merkelige greier..... Håpe vi har spire da:)

Skrevet

Så du venter ennå på tr du også?? Æsj sier jeg. Eller jippi hvis det er spire!!

Jeg skulle hatt tr på onsdag-fredag ca. Det er hvertfall slik de siste syklusene har vært. Så nå er det jo snart en uke over... Håper det er en spire hos oss begge da, det hadde vært moro!!

Merker jeg begynner å lete etter symptomer igjen. Håpet bygger seg liksom litt opp igjen etter nedturen på lørdags morgen med neg. test. Uff, blir tullete av dette. Lurer på hvor lenge jeg skal vente før jeg tester igjen. Og jeg som har testeskrekk..

Nei, jeg må visst begynne å jobbe nå, ha en fin dag da!!

Skrevet

Jepp jeg venter og venter. eller jeg vil jo ikke ha tr, men venter på å finne ut hva som skjer på en måte hehe.

Får nok bare kjøpe meg en test og teste igjen.

eller vente og se hva som skjer,men det har vi vell ikke tolmodighet til vil jeg tro hehe

håper det er spire,men vil ikke håpe for mye for blir så lei meg hvis testen blir negativ

Du får ha en fin dag på jobb så snakkes vi sikkert senere....

Skrevet

Mornings ønsker spire!!

Nå er jeg superspent på hvordan det ligger an hos deg! Har tr kommt? Eller skal du teste/ har testa igjen?

Her skjer det ingenting. Det første jeg tenker når jeg våkner om morgenen er "sjekke om tr er kommet"!

Er mye uvel i magen og litt kvalm. Men det er jeg ofte til vanlig også, spes rett før tr... Hehe... Å ja, litt halsbrann i går kveld etter at jeg hadde lagt meg.

Har du symptomer av noe slag du da?

Ha en fin dag :¤)

Skrevet

Mornings til deg og..

Hehe sånn som det ligger an hos meg er at jeg testa jo på lørdag,men var neg. nå er det jo onsdag og 6 dager siden ikm.. enda ingen tr. skal teste igjen på fredag hvis ikke tr har kommet til da. :)

"I dag er det 11. oktober, og du er på dag 7 av syklusen. Det er 8 dager til eggløsningen, 19. oktober, og 21 dager til en graviditetstest kan være positiv.

Første dag i siste menstruasjon:

Min fruktbare periode:

Eggløsningen finner sted:

Termin: 05.10.2006

16.10.2006 - 21.10.2006

19.10.2006

14.07.2007 "

Er fra babyverden. men jeg fatter ikke noen ting for jeg har jo ikke fått tr 5.10.2006 hehe

Symtomer ja. Jeg hadde skikkelig ømme brystvorter noen dager, men nå er det hele brystet/brystene. Hadde og litt halsbrann når jeg våkna på natta av at jeg måtte på do. (pleier ikke stå opp om natta for og tisse)

Ellers er jeg sliten og blir fort hissig. hehe

Stakar sambo får erfare det avogtil, men han forstår sikkert hvorfor.

Skrevet

Må jo og si det at brystene har blidt hardere og enn de har vert før....

Skrevet

dytter litt

Skrevet

Heeeii...!

Er her faktisk innom på denne tiden også i dag!

Åh, nå tørner jeg snart!! Var på apoteket og kjøpte tester i dag, og nå er det så vidt jeg greier å vente med å teste. Og så jeg som har sånn testeskrekk!!

Ingen tr hos deg heller? Lurer på å teste i morgen tidlig jeg. Venter du helt til fredag du eller?

Skrevet

heeh ja jeg venter helt til fredag ja, hvis ikke tr har kommet til da.

Jeg traff en kompis i dag som har evner til og se og føle ting og han sa han kunne ikke føle noen graviditet på meg nå, men det kunne være fordi det var fortidlig evt. han kan kjenne det på min energi og om jeg har to energier. men siden det er så tidlig så er det jo ikke rart han ikke har funnet noe, han hører det på hjerte lyd, men hjerte til forsteret begynner jo ikke å slå før etter 4 uker og jeg har nok ikke kommet så langt enda. så det er fortsatt håp :) Litt rotete dette her. men men .

Skrevet

skjer det noe???

Her er alt det samme som før. ingen tegn til tr enda, men skal teste på ny i morgen da:)

Skrevet

Heisann!!

Her er det omtrent som før, eneste forskjell er at jeg merka øørlite spotting i morres. Skulle ikke forundre meg om tr er like rundt hjørnet. Er på dag 50, så dersom jeg ikke er gravid, så har hun bare med å innfinne seg i en viss fart!!

Blir spennende i morgen da, hvis ikke noe skjer så tester jeg også. Du må oppdatere oss så snart du har tatt testen! Krysser fingre for oss begge!

Klem

Skrevet

Det skal jeg gjøre vet du.

Ditto:)

Skrevet

Nei da får jeg hoppe i loppekassen.

fortsatt ingen tegn til tr, men kjenner jeg har litt vondt i magen og ryggen. får håpe det kommer av at jeg er litt sulten og at jeg har vert og trødd på kvadtat i noen timer i dag..

natta...(eller det er sikkert morgen når du leser dette. hehe

Skrevet

Hei og hopp på fredag 13.!

Her er det skikkelig fredag 13, nå spotter jeg som bare det, så den skikkelige tr kommer i løpet av dagen. Så det var den pp. Endelig er jeg offisiell 4pp, som jeg har skrytt på meg en ukes tid nå!!

Jaja, da er det vel 50 dager til neste sjans! Æsj, skulle så gjerne hatt litt mer normale sykluser!!

Hvordan går det med deg da, har du testa ennå?? Kjempespent på dine vegne her :¤) Krysser alle fingre... gudd løkk!

Skrevet

Så kjedelig med spotting da.

Ja jeg har testa, men den var negativ og heller ingen tegn til tr. så nå får enten testen bli positiv eller så får tr komme.

Sambo reiser til amerika på torsdag så da blir det jo ikke noe prøving i 19 dager, men etter kalulatoren på babyverden så skal jeg være mest fruktbar fra 16- 21 okt med el 19 okt (den dagen sambo drar)

Men med min kokko syklus så slår det sikkert ikke til da heller.

Ja ja vente vente vente vente vente og vente til en blir gaaaaaaal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...