Gå til innhold

Er babyen i magen planlagt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For min del var den veldig planlagt, har lenge ønska baby i april (det skulle i hvertfall være en vår baby). Har hørt at dette er en fantastisk tid å få barn på.

Vi ble begge veldig glad da det viste seg at det hadde slått ann som planlagt på førsteforsøk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde planlagt denne lille babyen ja.Prøvde over et år får den satt og nå sitter den godt.er 11+1nå og håper at den klorer seg fast denne siste uken også.

Skrevet

babyen var så absolutt ikke planlagt, men taes imot med glede :-)

Skrevet

Denne babyen var godt planlagt ja :o)

Skrevet

Nei det var den ikke.. Men gleder oss masse:o)

Skrevet

jepp, veldig planlagt baby. Ville det skulle være ca 3 år mellom barna, og nå blir det det.

Skrevet

Ja den var planlagt...... Vi bestemte oss for å prøve i Juli, og sa at vi skulle prøve i et år, og hvis vi ikke klarte det på den tiden så ville vi gi oss siden vi har tre flotte gutter fra før. Det gikk jo da litt fortere enn vi hadde beregnet, siden jeg aldri fikk mensen igjen. :-)

Skrevet

ja, nurket vårt var planlagt, tok oss 6 mnd før den satt. Vi har ei jente på snart 3 fra før, så dette var akkurat som vi ønsket. Da er familien vår komplett! Er helt sikker på at dette blir en gutt også, for selve svangerskapet er helt motsatt av forige gang. Da får vi en av hver! VI gleder oss masse! Ikke så skummelt som sist gang!

Skrevet

Her er det godt planlagt ja.Har prøvd i 13 år og har hatt 7 spontan aborter, men nå virker det som den sitter. : )

Skrevet

Er veldig planlagt og etterlengtet :)

Dvs har prøvt lenge for å få det til, så sånn sett er det jo vanskelig å planlegge...

Skrevet

vår er veldig planlagt, prøvde i 14 måneder før den satt, så nå er vi kjempe glade:):)

Skrevet

her og var det veldig planlagt, satt på første forsøk. vi hadde vel ikkje trudd detskulle gå så fort, men er kjempegla for det:-)))

Skrevet

Slutta med pilla i juni, og det skjedde fort det.. =o) Så det var planlagt jah...

Skrevet

Vi brukte jo ingen prevensjon,så ja,den her var også planlagt..

Vi (eller jeg) ønska at det ikke skulle bli så langt imellom de to yngste,så nå blir det 22 mnd imellom. Har en på 4.5 år også

Skrevet

Var veldig kalkulert og planlagt :).

Har april-barn fra før og synes det var en glimrende tid å få barn på. Så nå blir det akkurat 2 år og 3 uker mellom de to (dersom fødsel skjer på termin)

Skrevet

Ikke planlagt.Men er veldig gla for det. Det blir akuratt 3 år mellom gutten som jeg har fra før og nurket som kommer.. så det passer jo bra.. :)

Skrevet

JA, veeeeeldig planlagt :-)

Skrevet

vi hadde planlagt bebyen. ble gravide på første forsøk, på selve bryllupsdagen =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...