Heidi med to gutter + spire Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 Hei! Hører egentlig ikke til her, men gjode det for 2 år siden! Jeg hadde vært sammen med eksen i ett og ett halvt år, da det ble slutt! Vi hadde sex 4 ganger etterpå og selvfølgelig ble jeg gravid! På pilla og greier! Var da 25 år gammel! Han ville at jeg skulle ta abort, mens jeg var totalt motstander av abort! Etter mange samtaler med både eks og venner, ble vi enige om at abort var det mest riktige valget! Dette var den jævligste avgjørelsen jeg noen gang har tatt, og det vanskligst jeg noen gang har gjort! Eksen var med hele tiden, og satt ved min side på sykehuset! Tiden etter aborten var tung! Hadde vondt inni meg , som jeg følte ingen kunne forstå! men dagene gikk og de ble til månter...... og det gikk bedre og bedre.... Kunne aldri glemme, men ble litt mindre vondt hele tiden! Etter ett år møtte jeg en ny mann! Ble kjempe forelsket og hadde veldig sterke følelser for hverandre! Ett nytt uhell skjedde.... jeg ble gravid på pilla igjenn... Men vi hadde da akkuratt kjøpt leilighet sammen og følte at dette var riktig! Så nå sitter jeg her da 15 uker på vei, og utrolig lykkelig! Gleder meg utolig mye til dette barnet kommer! Nå føles det riktig! Det gjorde det ikke forrigang! Tenker forsatt mye på det valget jeg tok... og det barnet jeg kunne hatt... men tror jeg valgte riktig! Har forsatt mye kontakt med min eks! Vi har delt noe så utolig stort, som få andre kan forstå! Og han har vært en god støtte! Med dette innlegget vil jeg bar vise min medfølelse til alle dere som går igjennom dette vanskelige valget! Men også vise at selv om alt er tunkt og vanskelig nå, så kan ting bli bedre! Ønsker dere lykke til, uansett hva dere velger og bare spørre om noe hvis dere lurer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå