Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 Hei. Jeg har ei jente på 5 mnd(født 24. april 2006). Lurer litt på hvor mye andre sover og om hun sover lite eller mye i forhold til andre. Jeg legger henne rundt 19.00-19.30 og da sover hun til rundt midnatt og da får hun pupp og så sover hun til 06.00-06.30. Får da pupp igjen og dupper 1-1,5 time. Så står vi opp. Har som regel to lurer på dagen. En rundt 11 tida og sover da 1-1,5 time og en rundt 15 tida og da rundt 45 min til 1 time. Er d mye eller lite??
Vertigo Skrevet 8. oktober 2006 #2 Skrevet 8. oktober 2006 Synes det høres helt flott ut! Det viktigste er at hun legger greit på seg og virker uthvilt. Vær obs på at hun kan få uroligere netter når hun er rundt 6 mnd - mange gjør det når de begynner å bli mer aktive og trenger natten på å "fordøye" det som skjer - i tillegg til at de gjerne får det for travelt til å spise gode måltider på dagen og tar det litt igjen på natten. Men så går det over det også Nyt de gode nettene mens du har dem. Og for all del - det kan jo hende at de fortsetter på samme måten også. Sier det bare slik at du er forberedt
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Håper hun fortsetter sånn, nabon har ei jente på 10 mnd og hun har sovet omtrent sånn siden hun ble født. Håper Amalie gjør d.. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå