Gå til innhold

Kan jeg være sikker på at..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun er mett når hun ikke vil ha mer pupp? Det går 4 t mellom hvert måltid og hun gjør seg rakst ferdig. Slipper da puppen og smiler og prater...,men jeg synes det er rart at hun blir så fort mett. På natten tømmer hun begge brystene før hun er fornøyd, men på dagtid gjør hun sjeldent det....Er massevis av melk i puppene...

Hun har våte bleier(ikke kjempevåte da) hver 3-4 timer, men legger ikke så mye på seg.(100 gram på de siste 3 ukene, er 5 mnd)...,men hun er jo så blid og fornøyd..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke ut som det er noe særlig grunn til bekymring. En blid unge er vel nærmest garantert mett:-)

Skrevet

Tror også du kan ta det med ro:-) Er hun blid og fornøyd, samt har 5-6 våte bleier/døgn, får hun nok den maten hun har behov for. Snart skal du jo begynne med grøt også, så du trenger ikke bekymre deg for at hun ikke legger på seg nok.

Skrevet

takk for svar ;) ...bleien er våte ja, men ikke velig våte. Hun er stort sett blid og fornøyd, og jeg vil jo tro at hun spiser til hun er mett...er jo så fornøyd etterpå da!

Huff, alt hva man skal bekymre seg for ....

HI

Skrevet

Høres helt flott ut!

Og babyer vokser i rykk og napp. Så om hun bare har lagt på seg 100 gram de siste tre ukene, la hun kanskje godt på seg i en periode før det - eller så gjør hun nok det snart igjen.

I tillegg er hun i en alder da hun for det første har fått ordentlig dreis på sugingen - har blitt effektiv og tømmer brystene fort, og for det andre nok begynner å bli veldig nysgjerrig på alt som skjer rundt henne, slik at hun ikke har tid til å ligge å kosesuge så lenge.

Som andre har sagt: en fornøyd unge har stort sett fått det hun trenger!

Skrevet

Tusen takk;)

Da ammer vi bare i vei og koser oss:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...